1397-04-12 12:56
544
0
54873
بعد از دوبرابر شدن قیمت ها و باطل شدن مکرر پروازها؛

بازگشت قیمت ها مساوی با استقبال مردم از پرواز های فرودگاه کلاله

بعد از دوبرابر کردن قیمت تنها فرودگاه شرق گلستان و باطل کردن مکرر پروازها توسط شرکت هما، میزان استقبال از این پروازها به ضعیف ترین حد رسید و تنها راه برگشت اعتماد مردمی، بازگشت قیمتها و ثبات پروازها می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، با آغاز پروازها از فرودگاه قدس کلاله در دور ششم افتتاح این فرودگاه و تعیین قیمت های مناسب طبقه متوسط، استقبال مردم از این پروازها بسیار مناسب صورت گرفت.

عبدالخلیل صادقی، رئیس فرودگاه قدس کلاله مکرر این قضیه را در خلال هر پرواز، تایید می کرد.

با آغاز ماه مبارک رمضان و کاهش طبیعی مسافر در همه فرودگاهها و پروازها، شرکت هما برخلاف همه شرکتها که در این گونه وضعیت، با ارائه خدمات و ویژگیهای خاص، سعی در جلب مسافر می کنند، به ناگاه شرکت هما کف قیمت بلیط پرواز تهران به کلاله را بالا برد به نحوی که در کمتر از دو ماه این کف قیمت از 92 هزار به 220 هزار تومان رسید و همزمان این افزایش غیرمنطقی، استقبال هم کم شده و در نتیجه تعداد پروازهای باطل شده نیز بسیار افزایش یافت.

یکی دیگر از دلایل عدم اعتماد مردم به شرکت هما، باطل کردن پروازهای فرودگاه کلاله به بهانه ابری بودن هوا بود.

دلیل دیگر بی اعتمادی مردم، باطل کردن پروازهای فرودگاه قدس خیلی زودتر از زمان پرواز بود به عنوان مثال در برخی از زمانها 5 روز مانده به روز پرواز، شرکت هما پرواز تهران به کلاله را باطل می کرد و همین امر بی اعتمادی مردمی را به این شرکت بیشتر کرد.

حالا که در ماه چهارم آغاز پروازها هستیم، بیش از 1 ماه هست که تقریبا بیشتر پروازها باطل شده و علت اصلی آن گران کردن قیمت بلیط پرواز است.

هرچند بعد از اعتراضهای مردمی به قیمت بالای بلیط، شرکت هما کف قیمت را به 167 هزار تومان رساند، ولی به خاطر باطل کردنهای مکرر پروازها، هنوز اعتماد به برقراری پرواز و ثبات قیمتها در مردم شکل نگرفته است.

نظرسنجیهای چهره به چهره رسانه ها از مردم منطقه تنها راه بازگشت دوباره اعتماد مردمی به شرکت هما، بازگشت قیمت ها به قیمتهای اولیه افتتاح می باشد.

حال باید دید آیا شرکت هما قصد کمک به پایداری این پروازها و توسعه منطقه شرق گلستان به عنوان گوشه ای از ایران عزیز را دارد یا نه؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.