1397-04-10 13:59
1229
2
54807
اقدام تحسین برانگیز شهرداری و شورای اسلامی؛

صدای شهروند در شهر کلاله راه اندازی شد

شهرداری و شورای اسلامی کلاله اقدام به راه اندازی سامانه صدای شهروند برای شهروندان شهر کلاله کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، شهرداری و شورای شهر کلاله از راه اندازی سامانه صدای شهروند خبر داد.

متن این خبر در کانال رسمی شهرداری کلاله در پیام رسان سروش بدین شرح می باشد:

اطلاعیه

باطلاع شهروندان گرامی میرساند شهرداری کلاله در راستای تسریع در ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزیز اقدام به راه اندازی تلفن ۱۳۷(صدای شهروند) نموده لذا شما همشهریان عزیز می توانید در طول ساعات شبانه روز با شماره گیری این خط تلفن از طریق تلفن ثابت شهری کلیه انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود در حوزه خدمات شهری را مطرح و خدمت گزاران خویش در شهرداری را بجهت ارائه خدمات شایسته یاری نمائید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاله

این اقدام شهرداری و شورای شهر کلاله در صورت عملیاتی شدن واقعی می تواند در راستای راتباط موثر شهروندان با مسئولین باشد و اگر موفق شود به نظر می رسد بتواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها نیز بشود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ناصری

با سلام و احترام خدمت شهردار محترم کلاله. جناب آقای سعدی خواهشمندم در این مدت قرنطینه نسبت ب تمیزی معابر شهر و جوبهای شهر و اسفالت شهر اقدام فرمایید. مرغ فروشی های خیابان ازادی و میوه فروشی های خیابان ازادی ب طور جدی اسیب شدیدی ب جوبها و محیط زیست میزنن. ریختن پوست مرغ و پلاستیک مرغ اشغال سبزی و میوه داخل جوب. زباله های رها شده در کنار کوچه و خیابانها. خواهشمندم از این ۲ هفته فرصت استفاده کنید و فضای شهر را پیشنهاد دهید ک پاکسازی کنن. ریختن زباله های ساختمانی . پل اب انتهای خیابان بهشتی پر از ظرف های یکبار مصرف و زباله و پسماندهای خطرناکه. عاجزانه تقاضا دارم ب زیبایی شهر کمک کنید . کلتله شهر توریستی ب حساب می اید .حیف ک چهره شهر ب نابودی برود. اسفالتهای شهر واقعا فرسوده. . لطفا رسیدگی فرمایید . سپاسگزارم از توجه و همکاری شما.

0
0
پاسخ
1399-09-02 23:14
حمید

با سلام و احترام خدمت شهردار محترم کلاله با توجه به اینکه ورودی هر شهری نخستین ذهنیت از شهر و فرهنگ مردم آن شهر را در ذهن مسافران ایجاد میکند خواهشمندم نسبت به ضعیت ورودی شهر کلاله و زیبا سازی ورودی شهر بیشتر تلاش شود به خصوص خیابان هایی که به نام پیامبر اعظم مزین شده است اصلا در خور نام پیامبر (ص) نیست. هم ورودی شهر قرار دارند وهم مزین به نام آن بزرگوار هست پس خواهشمندیم به وضعیت این خیابان ها رسیدگی شود.

0
0
پاسخ
1399-11-06 18:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.