1397-03-09 16:04
486
0
53887
امام جمعه کلاله:

مردم با حضور پرشوردر راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان اسرائیل می زنند

امام جمعه کلاله گفت: مردم بصیر ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان اسرائیل و حامیان وی خواهند زد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: در آستانه فرا رسیدن شب های قدر هستیم که برای ما مسلمانان از ویژگی های ویژه ای برخوردار است و باید از این شب ها بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس خاطر نشان کرد: امسال باید پرشورتر از سال های گذشته و برای نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی به آمریکا و اسرائیل، مردم بصیر ایران با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان آنان می زنند.

الحاج اخوند ادینه امام جمعه بخش پیشکمر شهرستان کلاله هم در این جلسه اظهار داشت: روز قدس روز حضرت امام خمینی(ره) است که اندیشمندانه و متفکرانه این نهاد را برای ما گذاشت.

وی افزود: اسرائیل از ظالمان حمایت می کند و پیروی از دستورات امام راحل(ره) باعث جلوگیری از پیاده سازی توطئه های دشمن می شود.

محمد حمیدی فرماندار کلاله هم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر برکت رمضان بیان داشت: راهپیمایی روز قدس از تدابیر بنیانگذارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که به یادگار از ایشان همه ساله با هدف اعلام انزجار از رژیم پلید و استکباری صهیونیستی و حمایت از مردم ‌فلسطین در سراسر کشور برگزار می شود.

فرماندار کلاله در ادامه ضمن دعوت از همه ی مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: تجمع برای مراسم راهپیمایی روز قدس در روز جمعه مورخ هجدهم خرداد ماه،ساعت ۱۱ از مقابل مسجد جامع به سمت میدان مرکزی و نهایتا مصلی امیرالمومنین(ع) برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.