1397-02-19 15:59
635
0
53331
فرمانده سپاه کلاله در جمع فعالان فضای مجازی:

نباید در زمین دشمن و به نفع آن بازی کرد/ زمینه ساز تبلیغ ، فروش و حمایت از تولید داخلی باشید

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: هر کسی ممکن است در فضای مجازی در معرض خطر قرار بگیرد و با توجه شود که در زمین دشمن و به نفع آن بازی نکنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو در نسشت با فعالان فضای مجازی اظهار داشت: فضای مجازی در کنار تهدیداتی که دارد، می تواند بستری برای پیگیری های خواسته های رهبری و شعار سال باشد.

وی افزود: باید توجه داشت که در پوشش پیگری های خود نباید دیگران را تخریب کرد بله مطالبه گری ها باید با ارائه راهکار همراه باشد.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: باید در فعالیت های خود در فضای مجازی خداوند و شهدا را در نظر داشته باشیم و بعد قلم فرسایی کنیم.

مصطفی لو گفت: اگر بتوانیم در فضای مجازی دین، فرهنگ و اقتصاد خود را نهادینه کنیم، پیروز هستیم و نیاز است در این فضا به کمک اقتصاد کشور و تبلیغ کالای ایرانی برویم.

حجت الاسلام عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کلاله نیز در این جلسه گفت: برخی فعالیت های فضای مجازی جز تشویش اذهان عمومی کاربرد دیگری ندارد و باید رسانه و فعالان فضای مجازی انتقال دهنده واقعیت ها باشند.

وی افزود: کسی منکر اینکه پیام رسان های داخلی دارای مشکلاتی هست، نیست و باید تلاش شود تا از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور حمایت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کلاله تاکید کرد: نباید به هر قیمتی در فضای مجازی قلم بزنیم و باید از این ظرفیت برای حل مشکلات مومنین استفاده کنیم.

حجت الاسلام عمارلو با بیان اینکه جنس ایرانی خیلی با کیفیت تر از جنس چینی است، تصریح کرد: زمینه ساز تبلیغ ، فروش و حمایت از تولید داخلی باشید.

وی گفت: شهرستان کلاله دارای پتانسیل های زیادی است که اگر از آنها استفاده شود، جوانان این شهرستان برای کار کردن به دیگر استان ها سفر نخواهند کرد.

0_DSC_0350.JPG

0_DSC_0352.JPG

0_DSC_0354.JPG

0_DSC_0358.JPG

0_DSC_0360.JPG

0_DSC_0361.JPG

0_DSC_0365.JPG

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.