1397-02-15 12:02
762
0
53192
مدیر جهاد کشاورزی کلاله:

یکی از معضلات ما عدم پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است/ طرح پلاک گذاری آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله با بیان اینکه یکی از معضلات ما عدم پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، از آغاز مرحله دوم طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی زیر 25 سال عمر، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی علی زاده در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از معضلات در امر توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی،عدم پلاک گذاری ادوات کشاورزی می باشد طرح پلاک گذاری در دستور کار پلیس راهور و وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته است و مرحله دوم طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی (تراکتور و کمباین از مدل ۱۳۷۲ الی ۱۳۹۷) با طول عمر25 سال آغاز شده است.

وی افزود: به کلیه دارندگان ماشین های کشاورزی توصیه می شود تا در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک شخصی و اسناد تراکتور و کمباین نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: کارشناسان نظام مهندسی با هماهنگی دهیاران روستا اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده اولیه می کنند و در مرحله بعد با حضور پلیس راهور پس از تأیید شماره موتور و شماره شاسی با سند مالکیت، پلاک گذاری انجام می شود.

علیزاده تصریح کرد: متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر و تشکیل پرونده با کارشناس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان کلاله با مهندس عبدالعزیز محمدی با شماره ۰۹۱۱۱۷۶۹۴۶۵ تماس بگیرند.

وی مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده را کپی کارت ملی، کپی شناسنامه ، کپی دفترچه کمباین یا تراکتور، کپی سند یا قولنامه و فیش آب،برق،گاز بنام متقاضی برشمرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.