1397-02-06 14:57
711
0
52999
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله خبر داد؛

کشف و معدوم سازی بیش از 900 کیلو موادغذایی فاسد در کلاله

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: : بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کلاله حدود 917کیلو انواع موادغذایی فاسد شده و غیر مجاز را در شهرستان کلاله کشف و ضبط کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، مهیار کلوی در گفتگویی اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کلاله طی چند روز گذشته حدود 917کیلو انواع موادغذایی فاسد شده و غیر مجاز را از اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در شهر و روستاها کشف و ضبط کردند.

وی افزود: مرکز بهداشت کلاله پس از طی مراحل قانونی ضمن معدوم ساختن موادغذایی فاسد، این مواد را از چرخه مصرف انسان خارج کرد.

شمس الدین کر کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کلاله به فعالیتهای ویژه مرکز بهداشت در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: 11 اکیپ بازرسی بهداشت محیط در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی علاوه بر نظارت و بازرسی از اماکن تهیه، توزیع و فروش موادغذایی، اماکن عمومی و زیارتی، سیاحتی و گردشگری شهرستان را هم تحت بازرسی های خود قرارداده و در صورت نیاز تذکرات لازم داد شد.

وی افزود: تاکنون تعداد 1660 بازدید و بازرسی از اماکن یاد شده توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شده است که 9 مورد بعنوان متخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی و یک مکان نیز پلمپ گردید.

کر یادآور شد: جمع آوری حدود یک تن نمک های غیر بهداشتی از سطح نانوایی ها و مراکز و اماکن تهیه و توزیع موادغذایی شهرستان کلاله در طرح کشیک نوروزی نیز از جمله اقدامات صورت گرفته است که این مقدار نمک به اداره راه و شهرسازی کلاله جهت مصارف جاده ای تحویل داده شد.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 3

kalalekhabar ir 4

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.