1397-02-06 09:15
699
0
52994
حساس‌ترین اداره کلاله دستاویز یک گروه انتخاباتی:

گروه اقبال برای شهرستان کلاله تصمیم‌گیری کرد/ مسئولین ارشد کلاله کجای پازل تصمیم‌گیری هستند؟

گروه انتخاباتی اقبال با معرفی چهار گزینه برای آموزش و پرورش شهرستان کلاله برای جامعه بزرگ فرهنگیان شهرستان تصمیم‌گیری کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اقدامات برای برکناری حسین طاهری رئیس فعلی آموزش و پرورش شهرستان کلاله و جایگزین کردن مهره های سیاسی در این اداره حساس ،جدی‌تر می‌شود.

درهمین راستا طی شب های گذشته در یکی از روستاهای شهرستان کلاله به نام اجن یلی با حضور اعضای گروه اقبال و اشخاصی خارج از این گروه، جلسه برگزار می شود که خروجی آن دو گزینه برای کاندیداتوری سمت ریاست آموزش و پرورش کلاله می باشد.

اما در این جلسه اشخاص خارج از این گروه براینکه گزینه های مدنظر نباید از گروه اقبال باشند، تاکید و دلیل این خواسته خود را بدبین بودن مردم نسبت به این گروه بیان می‌کنند.

بالاخره با نشست دوباره ی گروه، چهار گزینه (ج-ص), (س-د),(س-ف)و (ف-ق) برای سمت یادشده مطرح می‌شوند و در همین زمینه با شخص با نفوذ و دست‌های پشت پرده تغییرات مدیریتی تماس گرفته می شود و وی تصمیم نهایی را برعهده جمع حاضر واگذار کرده و قول حمایت از کاندیداهای مطرح شده را می دهد.

حال جای این سوال پیش می آید که این گروه با پشتوانه چه کسی و کسانی در خصوص تغییرات مدیریتی شهرستان بخصوص اداره حساس آموزش و پرورش و هزاران فرهنگی تصمیم گیری می کنند و مسئولین ارشد شهرستان کلاله کجای پازل تصمیم‌گیری قرار دارند؟

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.