1396-12-13 16:58
1357
0
51153
نماینده شرق گلستان چه نمره ای بخود می دهد؟

دریغ از یک نیم نگاه عملیاتی به نقطعه بحرانی روستای صوفی شیخ داز/ ارجعیت مردم نسبت به نظام مهندسی

در حالی که 4 ماه از انتشار تصاویری از نقطعه بحرانی روستای صوفی شیخ داز می گذرد، تاکنون در خصوص مشکل این روستا اقدامی عملی انجام نشده است.

به گزارش گلستان ما، در آذر ماه امسال مطلبی در این سایت منتشر شد که حاکی از بحران نقطه ای یک روستا بود.

این مطلب با عنوان" هیچ اقدامی عملی برای منطقه خطر روستای صوفی شیخ داز انجام نشد/ خطر سقوط منازل روستا+ تصاویر مکاتبات نماینده و بخشداران سابق" منتشر شد و از اینکه شهرام غراوی نیز 14 ماه پیش از این نقطه بازدید کرده است، نیز گفتیم.

با وجود اینکه این نماینده قول پیگیری و مرتفع کردن این مشکل را داده بود، علی رغم اینکه به ادعای عیسی قره باش دهیار این روستا استعلامات لازم از سوی نظام مهندسی به دفتر این نماینده و حتی برای شخص نماینده ارسال شده است، بعد از چند ماه از این پروسه کاری و همچنین 4 ماه پس از انتشار این موضوع در این سایت و مخاطب قرار دادن نماینده شرق گلستان، هیچ اقدام عملی در خصوص رفع تهدید برای مردم روستا انجام نشده است.

این در حالی است که نماینده شرق گلستان در پی بوجود امدن اختلاف بین وزیر راه و شهر سازی با نظام مهندسی، از هیچ اقدامی برای دفاع از جایگاه خود(وی عضو نظام مهندسی است) دریغ نکرد و شاهد مصاحبه ها و رایزنی های متعدد وی در این خصوص بودیم.

با تاکید بر اینکه مردم نسبت به نظام مهندسی ارجعیت دارند، به نماینده شرق گلستان یاداور می شویم که مردم این روستا بخشی از بیش از 70 هزار رای شما بودند و شاید اگر بخشی از این نیرو و توان خود در موضوع اخیر را برای مشکل این روستا صرف می کردید، حال بجای انتشار این مطلب مطلبی در وصف تونایی های شما منتشر می کردیم.

حال با این تفاسیر می طلبد نماینده شرق گلستان در جهت رفع مشکل این روستاییان اقدامات مثمرثمری انجام دهد تا در زمان های بحرانی شاهد اتفاقات گذشته نباشیم.

pic_1.jpg

pic_2.jpg

pic_3.jpg

pic_4.jpg

pic_5.jpg

pic_6.jpg

pic_7.jpg

kalalekhabar_1.jpg

kalalekhabar_10.jpg

kalalekhabar_11.jpg

kalalekhabar_12.jpg

kalalekhabar_13.jpg

kalalekhabar_14.jpg

kalalekhabar_15.jpg

 

kalalekhabar_16.jpg

kalalekhabar_2.jpg

kalalekhabar_3.jpg

kalalekhabar_4.jpg

kalalekhabar_5.jpg

kalalekhabar_6.jpg

kalalekhabar_7.jpg

kalalekhabar_8.jpg

 

kalalekhabar_9.jpg

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.