1396-12-03 14:02
649
0
50780
مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی کلاله:

رفع چالش های موجود، کمک فرماندار کلاله را می طلبد/ احتمال تعدیل نیرو وجود دارد

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی کلاله گفت: در این شرکت چالش هایی وجود دارد که با توجه به سوابق و تجربه فرماندار شهرستان کلاله، می توان با مساعدت وی این چالش ها را برطرف کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی میر در گفتگویی اظهار داشت: همزمان با تشکیل اولین جلسه شرکت دهیاری های بخش مرکزی کلاله، امیر بهلولی به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی شد.

وی افزود: در حال حاضر این شرکت تنها دارای یک ماشین حمل است و نیاز است تا بر تعداد این ماشین ها جهت پوشش تمام روستاهای بخش مرکزی افزایش یابد.

میر تاکید کرد: یکی از ملزمات دیگری که باید مورد لحاظ قرار بگیرد، تامین بیل بکو می باشد که متاسفانه در گذشته به فروش رسیده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی کلاله یاداور شد: با تامین امکانات لازم برای شرکت دهیاری ها می توان زمینه های اشتغال دیگران را نیز فراهم نمود ولی اگر روند کاستی ها پیش رود، شاید مجبور به تعدیل نیرو شویم.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به شناخت و سوابقی که از محمد حمیدی فرماندار کلاله داریم، کمک ها و مشاوره های فرماندار کلاله می تواند بخش زیادی از مشکلات ما را مرتفع کند.

sherkat taavoni 1

sherkat taavoni 2

sherkat taavoni 3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.