1396-11-23 10:05
771
0
50408
فرماندار سابق کلاله:

انتشار تصاویر منتشر شده کار ما نبود/ نباید مراسم ترحیم دست مایه استفاده سیاسی شود! + تصاویر

فرماندار سابق کلاله گفت: حضور ما در مراسم ترحیم یکی از بزرگان اهل سنت که به وی ارادت خاصی نیز داریم، دست مایه استفاده سیاسی شد و این در حالی است که منتشر کنندگان تصاویر باید شان و منزلت مراسم ترحیم این بزرگ را حفظ می کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، تصاویری از نصرت برزگر فرماندار سابق کلاله و شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در فضای مجازی در حال انتشار بود که نوعی پوشش سیاسی را به خود گرفته بود.

از ان جهت این موضوع جلب نظر می کرد که نصرت برزگر تاکنون از حضور خود در مراسم های ترحیم تصاویری منتشر نکرده بود(مراسم ترحیم جای سیاسی بازی مسئولین نیست).

فرماندار سابق کلاله در پاسخ این سوال که" آیا مراسم ترحیم بزرگ اهل سنت جای سیاسی بازی شما بود؟" گفت: این اقدام از سوی ما انجام نشده است.

وی افزود: با اینکه حضور من و نماینده شرق گلستان در مراسم ترحیم یکی از بزرگان اهل سنت که برای وی احترام زیادی قائل هستیم، بصورت تصادفی و جداگانه صورت گرفت، این حضور دست مایه سیاسی بازی قرار گرفت در حالی که شان و منزلت مجلس این بزرگ اهل سنت به ما اجازه چنین اقداماتی را نمی دهد.

فرماندار سابق کلاله اضافه کرد: از آنجا به سیاسی بازی این اقدام پی بردیم که این تصویر در کانال های اصلی تلگرام منتشر نشد و با ارسال این تصویر توسط مستند ساز به کانال ها و گروه های روستایی و اجتماعی(کمتر سیاسی) جهت بهره برداری و بسط آن در کانال های بزرگتر منتشر شد.

برزگر با بیان اینکه از ابتدا این گونه اقدامات را اخلاقی نمی دانستیم(تهیه و انتشار تصویر خود جهت اهداف سیاسی از مراسم ترحیم) و مسلما نظر بزرگان اهل سنت نیز بر همین است،گفت: اولین پیامد این موضوع این بود که برخی از "بزرگان اخلاقی"، ما را مورد نکوهش قرار دادند و در اینجا جا دارد در این خصوص مراتب عذرخواهی خود را به بزرگان اهل سنت اعلام کنیم.

tarhim 1

tarhim 2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.