1396-11-15 15:01
548
0
50009
فرماندار کلاله:

رسانه در شناسایی مفاسد اقتصادی کمک کند/ با برهم زنندگان امنیت مماشات نمی کنیم

فرماندار کلاله گفت: رسانه در شناسایی مفاسد اقتصادی و مدیران خاطی به کمک فرمانداری بیایند تا در اسرع وقت با آن برخورد شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در جمع خبرنگاران، مدیران کانال ها و گروه‌های تلگرامی گفت: در گذشته نیز با توجه به سابقه ای که از ما وجود دارد، با اصحاب رسانه رابطه تنگاتنگ داشته ایم.

وی افزود: در این شهرستان فقط برای خدمت آمده ایم و خود را به هیچ حزب و گروهی وابسته نمی دانیم و یکی از ویژگی های ما اجرایی بودن است نه سیاسی.

فرماندار کلاله تاکید کرد: به جز موارد امنیتی، در مباحث اقتصادی و اجتماعی شفاف خواهیم بود و صداقت را سرلوحه کار خود در این شهرستان قرار خواهیم داد.

حمیدی تصریح کرد: برای فرمانداری شهرستان کلاله هیچ رایزنی ای انجام ندادم و توفیق این خدمت به ما محول شد.

فرماندار کلاله: برای امیدوار کردن مردم، نیاز است تا عملکرد دولت و نظام به آنها اطلاع رسانی شود.

حمیدی تاکید کرد: خودکنترلی بهترین ابزار است و باید اصحاب رسانه قبل از کنترل شدن توسط نهادهای امنیتی، خود کنترلی را انجام دهند.

فرماندار کلاله گفت: در موضوع امنیتی و احساس آرامش شهرستان با هیچ کسی مماشات نداریم و با افراطی گری برخورد جدی خواهیم کرد.

مسئول امنیتی سیاسی شهرستان کلاله یادآور شد: فضای مجازی باید آخرت را هم در نظر بگیرد تا با آبروی مسلمانان بازی نشود.

حمیدی از اصحاب رسانه درخواست همکاری تنگاتنگ در خصوص مفاسد اقتصادی داشت و افزود: در صورتی که با تخلف مدیران شهرستانی روبرو شدید، به فرمانداری کلاله در این خصوص تذکر لازم را بدهید تا ما در کوتاهترین زمان به بررسی موضوع بپردازیم.

فرماندار کلاله با بیان اینکه برای پروژه های عمرانی برنامه خاصی داریم، گفت: خدمت رسانی به مردم توسط دستگاه های شهرستان یکی دیگر از مواردی است که مورد توجه ما خواهد بود و در این راستا دستگاه ها زیر ذربین هستند.

نماینده دولت در شهرستان کلاله گفت: کلاله در شهرستان های مرکزی استان شناخته شده نیست و سعی بر این خواهیم داشت تا شهرستان کلاله را در استان گلستان برندسازی کنیم و این مهم با تبلیغ این شهرستان با شگردهای مختلف در استان امکان پذیر است.

kalalekhabar_ir_1.jpg

kalalekhabar_ir_2.jpg

kalalekhabar_ir_3.jpg

kalalekhabar_ir_4.jpg

kalalekhabar_ir_5.jpg

kalalekhabar_ir_6.jpg

kalalekhabar_ir_7.jpg

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.