1396-11-09 11:59
688
0
49725
فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله:

برای جایگاه و سمت، دست بوسی نکردم

فرماندار کلاله گفت: جایگاه و سمت برای انسان اعتبار نمی آورد و با توجه به این نگرش، برای حفظ جایگاه و سمت دست بوسی نکردم و سر تعظیم فرود نیاوردم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با بیان اینکه نباید سمت و جایگاه عامل اعتبار انسان باشد، گفت: با توجه به این نگرش برای حفظ جایگاه و سمت، سر تعظیم جلوی کسی فرود نیاوردم و به دست بوسی کسی نرفتم.

وی افزود: یک مسئول نباید سر زبان ها باشد بلکه بودن در دل مردم خودش اعتبار یک مسئول است.

فرماندار کلاله تاکید کرد: در هر شرایط و سمتی بدهکار شهدایی هستیم که برای بودن ما در این انقلاب و نظام، خون داده اند.

برزگر اشاره ای به اغتشاشات اخیر داشت و گفت: در این انقلاب و نظام دلگرم مردمی بصیری هستیم که خود را متعهد به انقلاب و نظام می دانند و برای آن همیشه در صحنه هستند.

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله نیز با اشاره به برخی از ویژگی های حضرت فاطمه زهرا(س) فرا رسیدن ایام سوگواری این بانوی بزرگ جهان اسلام را تسلیت گفت.

وی افزود: برای این انقلاب توسط شخصیت های مختلف تلاش های زیادی شده است و الان شاهد جایگاه برتر ایران در جهان اسلام و جهان هستیم.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: یکی از مشکلاتی در حال حاضر کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مشکل بیکاری و اشتغال است که دولت به تنهایی توانایی مرتفع کردن آن را ندارد و باید مسئولین دیگر نیز به کمک دولت بشتابند تا گره ای از مشکلات اقتصادی مردم باز شود.

 انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.