1396-11-08 09:57
577
0
49663
در جلسه توسعه گلخانه و داروهای گیاهی:

کمبود آب در شهرستان کلاله بحران است

رئیس منابع آب شهرستان کلاله گفت: کاهش بارندگی در شهرستان کلاله باعث بوجود آمدن بحران آبی در این شهرستان شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی علی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله در جلسه توسعه گلخانه و کشت گیاهان دارویی، ضمن ارائه گزارشی در خصوص کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی درشهرستان بر لزوم حمایت و رفع مشکلات پیش روی متقاضیان این عرصه تاکید کرد و خواستار تسریع در صدور مجوز وتسهیلات به متقاضیان شد.

لطفی زاده مجری گلخانه استان گفت : با توجه به سطح اراضی بسیار عالی در شهرستان کلاله هدف ما ترویج و توسعه گلخانه و گیاهان دارویی در جهت اشتغال پایدار برای جوانان بیکار می باشد. 

وی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های قانونی گوناگونی برای حمایت از بخش کشاورزی در بحث کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی وجود دارد و استان از آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات فنی و اعتباری با اولویت توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی برخوردار است.

حسین ثابتی رئیس منابع آب شهرستان کلاله گفت: با توجه به کاهش بارندگی، موضوع آب به بحران و دغدغه تبدیل شده و این مسئله مدیریت منابع آب را می طلبد.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی به سبب افزایش بهره وری وصرفه جویی در مصرف منابع آب، یک انتخاب نیست بلکه امری ضروری است.

0 IMG 20180127 171947 141

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.