1396-11-03 07:23
1004
0
49474
صندلی لغزان فرماندار کلاله حاصل اعتماد به روباه مکار بود!؛

اشتباه استراتژیکی دو مسئول سیاسی/ استعفای ابراهیمی، راه را برای برکناری فرماندار هموار کرد

اشتباه استراتژیک بخشدار کلاله در تقدیم استفعای اجباری خود به فرمانداری کلاله و در پی آن تقدیم این استعفا نامه از سوی فرماندار کلاله به استانداری گلستان، راه را برای برکناری فرماندار کلاله هموار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، پس از انتشار کلیپ تشکر محمد ابراهیمی بخشدار کلاله از عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان، برخی با پافشاری بر برکناری ابراهیمی و فرماندار کلاله، ثابت کردند که در سیاست با ترامپ نادان فرقی ندارند و در پی این فشارها ابراهیمی در یک اشتباه استراتژیکی (دلسوزی دوستانه) استعفای خود را به فرماندار کلاله تقدیم کرد.

اما ارسال این استعفا نامه از سوی فرمانداری کلاله به استانداری، دومین خطای سیاسی و استراتیژیکی را رقم زد چرا که فرماندار کلاله با وجود آگاهی از پیگیری های انجام شده برای برکناریش، برای آرام کردن جو سیاسی و پایان بست نشینی برخی در وزارت و استانداری، با ارسال نامه یاد شده به استانداری گلستان، حامی سیاسی و عملکردی خود را از دست داد.

همانطور که از سوی بخشدار کلاله پیش بینی شده بود، پس از وی نوبت فرماندار کلاله رسید که غزل خداحافظی با فرمانداری کلاله را بخواند و این نتیجه اشتباه سیاسی این دو مسئول(استعفای ابراهیمی و تقدیم آن به استانداری) و اعتماد فرماندار کلاله به یک روباه مکار(پیگیری کننده برکناری) است که با این اقدامات راه را برای برکناری یکدیگر از سوی فرد پیگیری کننده(بتن ریز) هموار کنند.

از آن جهت بر اشتباه این دو مسئول تاکید می کنیم که این استعفا باعث پیگیری تک منظوره شخص پیگیری کننده شد، چرا که پیگیری ها برای برکناری یک مسئول نسبت به دو مسئول با قابیلت های بالا راحت تر است (مسئول اولی بخودی خود از گردونه خارج شد).

در صورتی که این دو مسئول از نظر سیاسی و عملکردی پشتوانه یکدیگر بودند، مسلما پیگیری ها برای برکناری آنها به نتیجه نمی رسید(پیگیری کننده باید برای برکناری آنها دلیل منطقی ارائه کند).

حال با این تفاسیر، شنیده ها از منابع موثق حاکی از لغزان بودن صندلی فرماندار کلاله است و حتی عملکرد عالی این فرماندار هم دال بر بقای وی در سمت فرمانداری نشد و به زودی شاهد برکناری این فرماندار خواهیم بود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.