1396-11-01 13:58
1056
0
49389

همایش بسیج تغذیه دانش آموزی در کلاله برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت بسیج ملی تغذیه و اصلاح الگوی مصرف در دانش آموزان ،همایش بسیج تغذیه دانش آموزان در مدارس شهرستان کلاله برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، به مناسبت بسیج ملی تغذیه و اصلاح الگوی مصرف در دانش آموزان ،همایش بسیج تغذیه دانش آموزان با همکاری مرکز بهداشت، آموزش و پرورش،بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، واحد خدمات شهری شهرداری کلاله و جمعی از خیّرین و با حضور کارشناس بهبود تغذیه مرکز بهداشت استان(مهندس چوگان)، کارشناس سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان گلستان، والدین و دانش آموزان در دبستان غیر انتفاعی ذهن برترکلاله برگزار شد.

قربان محمد چوگان کارشناس تغذیه مرکزبهداشت استان گفت: ۲۰ درصد نوجوانان، ۴۰ درصد جوانان و ۵۰ درصد میانسالان در جامعه دچار چاقی هستند. وی افزود: همه تلاش ما این است با تغییر در تغذیه فرزندان و خانواده برای جلوگیری از "چاقی" از بیماری های غیرواگیر در جامعه پیشگیری کنیم.

عابد نوری جانشین شبکه بهداشت و درمان کلاله هم گفت: ترویج تغذیه سالم را با برگزاری همایش های آموزشی برای خانواده ها و دانش آموزان را در دستور کارمرکز بهداشت شهرستان داریم تا بتوانیم "چاقی" را در جامعه کاهش دهیم.

چرابین کارشناس بهبود تغذیه مرکز بهدات شهرستان کلاله در این همایش گفت: در این جشنواره صبحانه و میان وعده سالم بیش از 165 نوع صبحانه، تهیه شده و دراین جشنواره شرکت نموده اند که در پایان مراسم بعد از داوری، به غذاهای برتر به رسم یاد بود به 23 نفراز شرکت کنندگان هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

برنامه های اجرا شده این همایش شامل(سرود تغذیه سالم، نواختن زنگ سیب، مسابقه سیب خوری دانش آموزان، شعرخوانی رمز سلامت "5201"-طناب بازی دانش آموزان- مسابقه حلقه زنی دانش آموزان) بود.

ضمناً یادآور می شود زنگ سیب در این همایش توسط کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان نواخته شد.

kalalekhgabar_ir_1.jpg

kalalekhgabar_ir_2.jpg

kalalekhgabar_ir_3.jpg

kalalekhgabar_ir_4.jpg

kalalekhgabar_ir_5.jpg

kalalekhgabar_ir_6.jpg

kalalekhgabar_ir_7.jpg

kalalekhgabar_ir_8.jpg

kalalekhgabar_ir_9.jpg

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.