1396-10-28 08:10
1795
0
49274
با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاهها ، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ، استاندار گلستان صورت گرفت؛

از سرگیری پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد

با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران، شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، کاتب عضو هیات رئیسه مجلس و هاشمی استاندار گلستان صبح امروز پنج شنبه 28 دی پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد از سرگیری شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، ورود اولین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی "هما" به فرودگاه کلاله از طریق چهارمین هواپیما از هشت فروند هواپیمای ATR جدید ناوگان هوایی ایران صورت گرفت.

در این مراسم دکتر مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران اظهار کرد: فرودگاه کلاله تمام زیرساخت های لازم برای پذیرش پروازها را داراست.

همچنین در این جلسه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحریم ها را دلیل تاخیر پرواز ها دانست و  ابراز امیدواری کرد که پروازها مستمر از این فرودگاه برقرار شود.

دکتر شرفبافی تصریح کرد: در صورت حمایت و استقبال مردم، پروازها به تهران افزایش می یابد و پرواز به زاهدان نیز برقرار می شود.

لازم به ذکر است هواپیمایی که امروز در فرودگاه کلاله به زمین نشست یکی از 8 فروند هواپیمای ATR  است که بر اساس قرار داد هی پسا برجامی تحویل 20 فروند هواپیما به جمهوری اسلامی ایران تحویل شده است و این هواپیما بسیار ایمن با تکنولوژی بالا، مصرف سوخت پایین ، آلایندگی کم و بهره وری بالا است.

از سرگیری پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد

از سرگیری پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد

از سرگیری پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.