1396-10-27 18:02
663
0
49247
نماینده شرق گلستان:

شهردار کلاله نامه‎ای برای تحویل به سازمان شهرداری‎ها ارائه نکرده بود/ شهردار کلاله باید از من عذرخواهی می‎کرد!

نماینده شرق گلستان در خصوص علت عدم نامه نگاری جهت تامین اعتبار برای شهر کلاله گفت: نامه های ما مکمل نامه شهرداری ها بود که متاسفانه شهرداری کلاله نامه ای در این خصوص ننوشته بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، چندی پیش، کانال شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان چند نامه ی پیگیری را منتشر کرده بود که برای جذب اعتبارات و وسائل مورد نیاز برای توسعه شهرها و روستاهای شهرهای شرق گلستان به سازمان شهرداریها و دهیاریهای کل کشور نوشته بود.

اما این نامه ها حواشی را در بین مردم و حتی فضاهای مجازی ایجاد کرد. 

حاشیه ایجاد شده این نامه ها، از قلم افتادن شهر کلاله در این نامه ها بود.

در همین خصوص شهرام کوسه غراوی به خبرنگار راه اترک گفت: چندی پیش ما با مهندس افشانی، رئیس شهرداری ها و دهیاری های کل کشور هماهنگ کردیم تا شوراها و شهرداران حوزه انتخابیه با وی دیدار داشته باشند.

غراوی اضافه نمود: با تمام شوراها و شهرداران حوزه اتخابیه تماس گرفتیم و تاریخ و زمان انجام دیدار را هم اعلام کردیم و همه اعلام آمادگی کردند به جز حق شناس، شهردار کلاله که وی به ما گفته بود خودم تهران بودم و پیش وزیر کشور هم رفتم.

نماینده مردم شرق گلستان گفت: همه شهردارها نامه ای در خصوص جذب اعتبار، وسائل و امکانات مورد نیاز خود نوشته بودند و ما هم برای تکمیل کار آنها، به نامه آنها، نامه خودمان را اضافه کردیم.

شهرام غراوی گفت: متاسفانه فقط نامه شهرداری کلاله نبود و ما هم نمی توانستیم نامه ای را بدون وجود نامه کلاله به مهندس افشانی بدهیم چرا که وی درخواست ها را یکی به یکی چک می کرد.

غراوی ادامه داد: ما برنامه ریزی کردیم و سوال ما این است که چرا اینها نیامدند؟ انتظار می رفت، که از من یا در تماس با مسئول دفتر، عذرخواهی می کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.