1396-10-11 14:59
847
0
48608
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان مطرح کرد؛

محبت؛ اکسیر شفابخش کاهش آسیب اجتماعی در جامعه/ شاداب سازی مدارس با تعامل خانواده امکان پذیر است

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان گفت: محبت و روابط عاطفی بین اعضای خانواده و همکاران مدرسه در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "محمود نسرکانی" درجمع اولیا و مربیان دهستان تمران کلاله اظهار کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهری اسلامی بسیاری از مشکلات مربوط به آموزش در مقاطع مختلف مرتفع شده و مشکلات موجود در مدارس را نیز میتوان با همدلی و همفکری و همکاری و تعامل با انجمن اولیا و مربیان مدارس حل کرد چون حل مشکلات در مدرسه باعث ارتقاء علمی دانش آموزان می گردد.

نسرکانی گفت: برای رابطه بهتر با بچه ها یک اکسیر وجود دارد و آن اکسیر شفا بخش محبت است.ومحبت را از فرزندانمان دریغ نکنیم.در محبت کردن به فرزندان الگوی ما پیامبر است و اشاره کرد که محبت و روابط عاطفی بین اعضای خانواده و همکاران مدرسه در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان خاطر نشان کرد: پدران و مادران تحصیلکرده در تربیت فرزند و و زندگی موفق ترهستند وتاکید کرد مدرسه را با کمک خانواده بعنوان یکی از ارکان سند تحول ، شاداب کنیم.

 نسرکانی درادامه گفت: تعلیم و تربیت در زندگی بسیار با اهمیت است و نقش معلمان و والدین نیز بسیار مهم میباشد و افزود: یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان در شرایط کنونی آموختن مهارتهای زندگی است و مدرسه یکی از بهترین بسترها و ظرفیت ها برای آموختن و تمرین درس زندگی است.

این مقام مسئول به نقش مشارکت والدین و سازمانها و نهادها در توسعه کیفیت فعالیتهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مشارکت اولیا ،مشارکت فکری است و ایجاد کارگروههای تخصصی و مهارتی در ارکان مدرسه ضروری می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.