1396-10-03 18:59
721
0
48221
در شورای آموزش و پرورش کلاله مطرح شد:

نقشه برداری ۱۵۶ ملک در اختیار آموزش و پرورش انجام شد/ سال گذشته ۱۷۷ کنکوری پذیرفته شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفت: نقشه برداری برای ۱۵۶ ملک در اختیار آموزش و پرورش کلاله در ثبت و اسناد انجام شده که بزودی برای ۱۲ ملک سند رسمی صادر می شود و مابقی هم در مسیر صدور قرار خواهد گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کلاله در این جلسه که در دفتر امام جمعه کلاله برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین کشیری به ضرورت ارتباط خانواده با مدرسه تاکید کرد و گفت: معلمی مقدس ترین شغل در جامعه است و وقتی تعامل خانه و مدرسه تقویت شود می توان در مقابله با آسیب های اجتماعی موفقیت هایی کسب کرد.

امام جمعه کلاله در ادامه آموزش و پرورش را پایه و اساس کشور دانست و اظهار داشت: فرزندان مردم امانتی در دست ماست؛ لذا باید همه تلاش خود را برای رشد و تربیت آنها به کار گیریم تا فردا نزد خدا سرافراز باشیم.

امام جمعه کلاله در ادامه بر تقویت مسائل بهداشتی و نظارت برآن در مدارس تاکید کرد. 

نصرت برزگر فرماندار کلاله هم در این جلسه با تاکید بر تقویت مبانی دینی گفت: فرهنگ سازی، راهکار اصلی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی نقش رسانه ملی را نیز مهم دانست و گفت: باید در جامعه مصونیت ایجاد کرد و برای فعالیت های فرهنگی اعتبارات مناسب در نظر گرفت.

رئیس شورای آموزش وپرورش کلاله گفت: تقویت کارگاهای آموزشی برای اولیا، معلمان و دانش آموزان در برنامه کاری برای کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.

حسین طاهری راد مدیر آموزش و پرورش کلاله با اعلام اینکه حدود ۲۳ هزار دانش آموز در ۲۱۱ آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید همه تلاش کنند و ما هم با نگاه علمی؛ تقویت کارگاههای آموزشی را برای خانواده ها با استفاده از کارشناسان، حضور در مدارس و فعال کردن اتاق های فکر و غیره برنامه ریزی کرده ایم.

طاهری راد گفت: در عرصه علمی، سال گذشته از ۲۴۴ شرکت کننده در کنکور،۱۷۷ نفر پذیرفته شدند.

وی تاکید کرد: امسال ضمن توجه به آمار کمی؛ پذیرش کیفی را نیز برای کنکوری ها مدنظر قرار داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش کلاله در ادامه در موضوع بهداشت مدارس گفت: همه تلاش خود را با همکاری مرکز بهداشت، اولیای خانه و مدرسه برای مقابله با "پدیکلوز" در بین دانش آموزان به کار می گیریم.

وی در مورد اقدامات انجام شده این مدیریت برای املاک در اختیار گفت: نقشه برداری برای ۱۵۶ ملک در ثبت و اسناد انجام شده که بزودی برای ۱۲ ملک سند رسمی صادر می شود و مابقی هم در مسیر صدور قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.