1396-09-20 10:02
686
0
47656
در پاسخ به حواشی اخراج کارگران CNG:

رئیس شورای کلاله: تمام تلاش ما حفظ نیروهای قدیمی است/ شهردار کلاله: بند 13 قرارداد CNG حذف نشد

رئیس شورای شهر کلاله گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ نیروهای قدیمی جایگاه CNG خواهیم کرد و با مهیا شدن زمینه ها، نیروهای کنار گذاشته شده نیز بکارگیری می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، مشد قلی ارازی خواجه در نشست رسانه ای شهردار کلاله با اصحاب رسانه شهرستان در پاسخ به حواشی اخراج کارگران CNG شهر کلاله گفت: در ابتدای روی کار آمدن شورای شهر کلاله، شایعاتی در خصوص اخراج نیروهای موجود توسط شورای جدید در سطح شهر کلاله در حال انتشار بود که در نوع خود جوی علیه این شورا را ایجاد کرده بود.

وی افزود: با اتمام قرارداد پیمانکار جایگاه های CNGشهر کلاله، پیمانکار جدید طی مناقصه ای روی کار آمد.

رئیس شورای شهر کلاله تصریح کرد: در بدو شروع به کار این پیمانکار، اخباری مبنی بر اخراج هر 16 نفر پرسنل این جایگاه ها در سطح شهر کلاله در حال دست به دست شدن بود که خلاف آنچه که اتفاق افتاده می باشد و در عمل 3 نفر از این 16 نفر کنار گذاشته شدند.

وی در جمع اصحاب رسانه شهرستان با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای حفظ نیروهای قدیمی این جایگاه ها خواهیم کرد، قول مساعد در خصوص بکارگیری 3 نفر کنار گذاشته را هم داد.

ارازی خواجه اظهار داشت: این شورا و شهرداری تلاش می کند تفاوت اساسی داشته باشد و بریدن رزق و روزی کارگران در دستور کار نیست.

شهردار کلاله: بند 13 قرارداد جایگاه های CNG حذف نشد

عبدالحمید حق شناس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران شهرستان در خصوص چرایی حذف بند 13 قرارداد جایگاه های CNG، گفت: این بند در آگهی مناقصه شهرداری لحاظ شده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا با وجود لحاظ شدن بند یاد شده قرار داد و قبول آگهی مناقصه از سوی پیمانکار، این 3 نفر کنار گذاشته شدند، دلایلی مختلفی را علت این تصمیم دانست.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.