1396-09-19 17:57
1465
2
47639
شهردار سابق مراوه تپه رجبی را به عرش برد:

پران دوجی: نمی گویم غراوی مصیبت است، اما رجبی به ما کمک های زیادی کرد + صوت

شهردار سابق مراوه تپه گفت: نمی گویم غراوی مصیبت است، اما طی سه سال خدمت خود در شهرداری مراوه تپه شاهد مساعدت ها و پیگیری های عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان بودم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، اخباری مبنی بر حواشی تودیع و معارفه شهرداران شهرستان مراوه تپه در فضای مجازی در حال انتشار است و ما برای انتشار این حواشی به فضای مجازی اکتفا نکردیم و پس از دریافت فایل صوتی این مراسم، به این حواشی دامن زدیم.

به بخشی از حواشی این جلسه که در فضای مجازی نیز منتشر منتشر شده است، می پردازیم.

در این مراسم شهردار سابق از عدم حضور خوجه آخوند غراوی امام جمعه مرواه تپه در مراسم تودیع و معارفه اظهار گلایه کرد و گفت: نمیدانم که چراامام جمعه محترم که پدر معنوی مراوه تپه هستند را در جمع نمی بینم آیا دعوت نشده اند ؟ !وی با دفاع از عملکردش در دوران تصدی در شهرداری از احداث CNG و کارخانه سنگ شکن برای درآمد پایدار شهرداری خبر داد.

شهردار سابق مرواه تپه از حمایت رجبی نماینده سابق شرق گلستان به جهت تخصیص اعتبارات تشکر ویژه کرد و درباره مهندس شهرام غراوی نماینده کنونی منطقه گفت نمی گویم غراوی مصیبت است، اما عبدالکریم رجبی در دوران نمایندگی خود پیگیری ها و مساعدت های زیادی داشت.

دانلود فایل صوتی

در ادامه این جلسه حمیدی مدیر کل امور شهری استانداری گلستان نیز در واکنش به این سخنان پروان دوجی، عدم توانایی ارتباط برقرار کردن این شهردار را ضعف وی دانست و با اشاره به صحبتهای احساسی شهردار مراوه، عدم توانایی ارتباط شهردار با مسئولان بالادستی بخصوص نماینده را ضعف وی برشمرد و به دست آوردن اعتماد مسئولان بالادستی را از هنرهای یک مدیر و شهردار لایق عنوان کرد و بر پرهیز از نگاه های قومی و طایفه ای تاکید کرد.

در اینجا تنها سوالی که پیش می آید این است که اگر پران دوجی توانایی برقراری ارتباط کاری با مسئولین را نداشت، پس چرا از ارتباط تنگاتنگ خود با رجبی گفت؟

 به فرض مثال پران دوجی مدیری ضعیف، آیا بخشداری که از رجبی در جهت مساعدت در جذب اعتبارات میلیاردی تشکر کرد هم ضعف مدیریتی داشت؟ مسلما توانایی این بخشدار زبان زد دهیاران، شوراهای شهرستان کلاله بود که با امضای طوماری با بیش از 65 امضا خواستار ماندن وی شدند.

فراموش نمی کنیم که در مراسم معارفه شهردار کلاله، حمیدی طوری از شهرام غراوی تعریف کرد که کسی که تو باغ نبود، فکر می کرد شهردار کلاله شهرام غراوی است، وی طوری از هواپیمای در حال سقوط کلاله گفت که گویا ...

در پایان ضعف مدیریتی پران دوجی را هم در آرشیو تعاریف مدیرکل امورشهری گلستان از نماینده شرق گلستان می گذاریم.

اخبار منتشر شده در فضای مجازی:

davaji1

davaji2

davaji3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالمناف آق ارکاکلی

درخشش خبرنگاران ترکمن گلستانی در جشنواره امت اسلام علیه تکفیردو نفر از خبرنگاران گلستانی جزو سه نفر اول جشنواره امت اسلامی علیه تکفیر شدند.در این جشنواره که در استان های سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی و گلستان توسط سایت اویس برگزار گردید،نورمحمد دانشمند مدیر مسئول سایت ترکمن سسی موفق به کسب مقام اول شد و عبدالمناف آق ارکاکلی به مقام سوم این جشنواره دست یافت.روز گذشته مسئولین برگزاری این جشنواره با حضور در منزل دانشمند و آق ارکاکلی با اهدای تندیس جشنواره و جوایز آنان،از حضور آنان تشکر و قدردانی کردند.شایان ذکر است،سایت ترکمن سسی در طول یک سال گذشته،مصاحبه هایی با علمای شاخص ترکمن صحرا و اهل سنت کشور درباره تحمل نظرات مخالف و عدم طرد و تکفیر یکدیگر انجام داد.این سایت مصاحبه هایی با شاهدان عینی رفتارهای گروه های های افراطی در کشورهای سوریه،عراق،افغانستان،قزاقستان و مهاجران مسلمان در اروپا انجام داد،تمامی این افراد جزو کسانی هستند که در خط مقدم نبرد علیه گروه های افراطی منطقه حضور داشتند.

0
0
پاسخ
1396-09-20 07:30

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.