1396-08-25 04:33
790
0
46597

سعیدی‎کیا: 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به استان‎ها پرداخت می‎شود/ استاندار گلستان: بانک‎ها اسناد بنیاد علوی را به عنوان وثیقه تسهیلات قبول کنند + تصاویر

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می گوید که به هر یک از استان های کشور مبلغ 400 میلیارد ریال از منابع این نهاد و درقالب تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد پایین برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغالزا تا پایان امسال پرداخت می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد سعیدی کیا در مراسم اهدای چهار هزار جلد اسناد مالکیت اراضی مسکونی، تجاری و زراعی به مردم سه شهرستان کلاله، مراوه تپه و گالیکش که به صورت متمرکز در روستای تمرقره قوزی کلاله برگزار شد، گفت: این تسهیلات با هماهنگی استانداران در اختیار استان ها قرار می گیرد.

وی افزود: بنیاد مستضعفان در مراسم امروز چهار هزار جلد سند از املاک متعلق به این نهاد را به مساحت تقریبی 51 میلیون و 860 هزار متر مربع و به ارزش 787 میلیارد ریال به مردم این سه شهرستان به صورت رایگان اهدا کرد.

سعیدی کیا اضافه کرد: 50 درصد از این اسناد متعلق به اراضی کشاورزی و 50 درصد دیگر نیز املاک مسکونی و تجاری می باشد.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز در مجموع 20 هزارو 750 جلد سند مالکیت متعلق به املاک مسکونی، تجاری و اراضی کشاورزی این بنیاد به ازرش 20 هزار میلیارد ریال به مردم برخی شهرها و روستاهای استان گلستان به صورت رایگان اهدا شده است.

استاندار گلستان: بانک ها اسناد بنیاد علوی را به عنوان وثیقه تسهیلات قبول کنند

سیدمناف هاشمی روز چهارشنبه درمراسم واگذاری چهار هزار جلد سند مالکیت بنیاد علوی به کشاورزان شرق گلستان که در روستای تمرقره قوزی کلاله برگزار شد، گفت: ارزش این اسناد 787 میلیارد ریال است که تحویل مردم روستاهای کلاله، مراوه تپه و گالیکش شد.

وی افزود: این اسناد می تواند به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی و تولیدی در روستاها مورد قبول بانک های گلستان قرار گیرد و بانک ها باید دراین خصوص همکاری نمایند.

هاشمی همچنین اشتغالزایی، گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن را از برنامه های مهم توسعه گلستان برشمرد و اضافه کرد: براساس برنامه راهبردی بنیاد مستضعفان به هر استان کشور 400 میلیارد ریال به منظور اشتغالزایی و توسعه زیرساخت ها پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: این بنیاد تا پایان سال جاری 200 میلیارد ریال در اختیار استان گلستان برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا قرار می دهد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم که محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور نیز در آن حضور داشت، گفت: با وجود سرسبزی استان گلستان اما محرومیت های این استان شدید و بیکاری جوانان و تحصیل کرده ها چشمگیر است. 

نبی الله هزار جریبی افزود: دولت با همکاری مجلس برای کاهش بیکاری و توسعه اشتغال، امسال و از محل صندوق ذخیره ارزی و منابع بانکی تسهیلات خوبی با کارمزد 6 درصد پیش بینی کرده که سهم استان گلستان از این تسهیلات سه هزارو 860 میلیارد ریال است. 

در این مراسم فرماندار و امام جمعه کلاله و نیز امام جمعه اهل سنت شهر فراغی نیز درسخنانی با قدردانی از اقدامات بنیاد مستضعفان برضرورت استمرار این اقدامات تاکید کردند.

پیش از این نیز در مجموع 20 هزارو 750 جلد سند مالکیت متعلق به املاک مسکونی، تجاری و اراضی کشاورزی بنیاد علوی به ازرش 20 هزار میلیارد ریال و در چندین مرحله به مردم برخی شهرها و روستاهای استان گلستان به صورت رایگان اهدا شده است.

kalalekhabar_1.jpg

kalalekhabar_10.jpg

kalalekhabar_11.jpg

kalalekhabar_12.jpg

kalalekhabar_13.jpg

kalalekhabar_14.jpg

kalalekhabar_15.jpg

kalalekhabar_16.jpg

kalalekhabar_17.jpg

kalalekhabar_18.jpg

kalalekhabar_19.jpg

kalalekhabar_2.jpg

kalalekhabar_20.jpg

kalalekhabar_21.jpg

kalalekhabar_3.jpg

kalalekhabar_4.jpg

kalalekhabar_5.jpg

kalalekhabar_6.jpg

kalalekhabar_7.jpg

kalalekhabar_8.jpg

kalalekhabar_9.jpg

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.