1396-08-17 07:02
859
0
46298
استاندار گلستان:

سه محور کلان را در استان گلستان دنبال می کنیم

استاندار گلستان گفت: تلاس خواهیم کرد تا سه محور جذب حداکثری اعتبارات، جذب بخش خصوصی در صنعت استان و توسعه صنعت گردشگری و کشاورزی را در استان گلستان دنبال کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سید مناف هاشمی در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی و سد بوستان شهرستان کلاله در گفتگویی اظهار داشت: بازدید های بعمل آمده باعث شناخت ما نسبت به ظرفیت های استان می شود و با تلاش مسئولین این شناخت که می توانست 6 ماه از وقت ما را صرف خود کند، ظرف چند هفته حاصل شد.

وی افزود: استان گلستان دارای ظرفیت های خوبی همچون قطبیت گردشگری و کشاورزی است و در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز در این استان 10 ناحیه صنعتی و 14 شهرک صنعتی وجود دارد که به علت راکد بودن کارخانه ها و عدم تولید و بهره برداری جدید، 40 درصد از ظرفیت ناحیه ها و شهرک های صنعتی قابل استفاده نیست.

هاشمی با بیان این که سه محور کلان را در این استان مدنظر دارد، اظهار داشت: یکی از مواردی که به دنبال آن هستیم، جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی برای استان گلستان است.

استاندار گلستان ادامه داد: برنامه داریم تا زمینه های جذب بخش خصوصی به استان گلستان را مهیا شود و نباید شرایطی و موانع ای ایجاد شود که بخش خصوصی از ورود به استان گلستان واهمه ای داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایطی ایجاد شود که بخش خصوصی و صنعتگران، این استان را استان هدف خود قرار دهند، افزود: با بررسی ها و بازدید های بعمل آمده و تصمیماتی که در کارگروه های اقتصاد مقاومتی گرفته خواهد شد، تلاش می کنیم موانع موجود برای جذب سرمایه گذار در استان را رفع کنیم.

هاشمی به حوزه گردشگری نیز پرداخت و تصریح کرد: در زمینه گردشگری اقدامات خوبی انجام گرفته است و علاوه عبور راه آهن و جاده از مناطق مختلف استان، جاذبه هایی همچون جزیره آشوراده و آبشارهای استان گلستان نیز از دیگر مواردی است که می تواند ما را در حوزه گردشگری کمک کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.