1396-08-06 10:56
872
2
45877
مدیر حوزه علمیه اهل سنت خاتم الانبیاء شهر فراغی:

جریانات افراطی در فضایی مشوه مي توانند فعالیت کنند/ احکام شرع مقدس نباید از روی هوی و هوس تغییر کند

مدیر حوزه علمیه اهل سنت خاتم الانبیاء شهر فراغی، گفت: احکام شرعی تغییر یافته از روی هوی و هوس، به درد زندگی انسان نمی خورد.

به گزارش گلستان ما، «آخوند احمد قربان پور» در جلسه تفسیر سوره مبارکه بقره، اظهار کرد: گاهی اوقات تشخیص حق و باطل از یکدیگر آن قدر پیچیده مى شود که حتما باید به سراغ علائم رفت، مسلمان نباید حق و باطل را با هم مخلوط کند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با اعلام اینکه جریانات افراطی در فضایی مشوه به خوبی ادامه فعالیت می توانند بدهند، تصریح کرد: افکار و عقاید انحرافی در اجتماع سالم انسانی از بین می روند و یا اصلاح می شوند.

وی، افزود: زندگی اجتماعی هدایت گر انسان به سمت کمال است و انسان عقل گرا با احساس شادی و غم در اجتماع، فطرت و جوهره خدایی خویش را پیدا می کند و راه را گم نمی کند.

 به گفته وی؛ دین مبین اسلام موافق ایجاد جماعت انسانی است؛ ولی شیطان لعین مشوق انسان به سمت جدایی و فرد گرایی است.

آخوند قربان پور، عبادت باری تعالی و احسان و نیکی به مخلوق را جوهره دین اسلام دانست و گفت: خداوند در قبال نعمت های بهشتی، جان و مال مسلمانان را خریداری کرده است.

وی، ادامه داد: مردم معامله‌ گر و فروشنده بازار دنیا هستند و خريدار خداوند است، متاع معامله، مال و جان است و بهاى معامله بهشت است، فروش به خدا سراسر سود و اگر به ديگرى بفروشند، يكسره خسارت است./تقرب

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.