1396-08-06 16:58
1385
0
45865
پاسخ دندان شکن به خودزنی یک کانال:

مشاور و مدیر دفتر غراوی رئیس یک اداره شد/ پرچم خاص بر روی پروفایل یک مدعی + سند

اینکه مردم بدانند که مشاور و مدیردفتر شهرام غراوی نماینده شرق گلستان رئیس یک اداره شده است، جوابی دندان شکن برای برخی از مدعیان اصطلاح آگاه خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، خبری مبنی بر جذب 3 نیروی خاص در بهزیستی کلاله/ عجیب ترین باج سیاسی در یک انتصاب در این سایت منتشر شد که در این خبر سعی بر این بود تا با کلی گویی برخی از پشت پرده ها را بیان کنیم.

خبری که یک هفته از انتشار آن می گذرد، این روزها توسط برخی کانال هایی که به تازگی از زیر بوته تلگرام بعمل آمده اند، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و مدیر کانال هایی که پرچم کشورهای خارجی خاص بر روی پروفایل آنها قرار دارد، در مقام بررسی اخبار بر می آیند.

photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۲۶ ۱۰ ۲۰ ۰۱

در صورتی که در خبر یاد شده موضوع اصلی انتقال فشایی نبود؛ بلکه جذب 3 نیرو در این اداره مورد بحث قرار گرفت و به دنبال آن برخی اقدام به تماس با فشایی کردند تا به نحوی به وسیله گفته های فشایی خبر ما را تحت الشعاع قرار دهند.

behzisti

موضوع دیگری که مورد بحث قرار می گیرد، موضوع انتصاب در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله است که برخی از حامیان با انتشار پستی متقابل با خبر ما، درصدد آمدند که این انتصاب را یک انتصاب عادی جلوه دهند.

این اقدام از سوی کانال ها بدون در نظر گرفتن هوشیاری مردم و با هدف خاص صورت گرفت، در حالی که طبق اسناد موجود در کانال ها و گروه های تلگرامی، خداقلی(امید) بایندری رئیس جدید اداره صنعت و معدن کلاله هم مشاور غراوی و هم مسئول دفتر وی بود.

photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۲۵ ۲۳ ۴۷ ۲۵

photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۲۶ ۰۰ ۱۴ ۲۳

با توجه به اینکه در انتصاب مهدی مهاجر به ریاست این اداره فرماندار کلاله نقش اساسی را ایفا کرد، اینکه نصرت برزگر به انتخاب خود در این اداره پشت پا بزند، امری محال است و مسلما این فرماندار برای بقای مدیر خود تلاش هایی هم کرده است.حال جای این سوال باقی است که مدیرکل ذیربط چگونه در شهرستان کلاله این گزینه را برای ریاست یافت(در حالی که وی یک آموزش و پرورشی بود) و آیا پیدا کردن و انتصاب مشاور و مدیر دفتر نماینده شرق گلستان امری اتفاقی است؟

photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۲۶ ۰۱ ۳۸ ۴۹

حضور مسئول دفتر غراوی در مراسم تودیع و معارفه

آیا انتقال یک فرد از وزارتی به وزارت(آیا وزارت اموزش و پرورش به راحتی تن به این انتقال داد؟) دیگر امری ساده است که در توان یک مدیرکل باشد؟

این سوالات در حالی در اذهان متبادر می شود که برخی کانال های(بعمل آمده از زیر بوته تلگرام) بدون درنظر گرفتن یک دهه سابقه فعالیت سایت کلاله خبر، با چند سوال مبتدیانه و اطلاعاتی که بیشتر جنبه دفاعی از یک شخص را دارد، درصدد هستند تا مطالب این سایت را به چالش بکشند؛ ولی در هر مرحله به در بسته می خورند.

لازم به ذکر است که این سایت برای اثبات ادعاهای خود به مستندات گذشته خود نیز ارجاع می کند و تنها به حرف بسنده نمی کند(مانند مستندات فوق) و به چالش کشیدن این سایت با توجه به مستندات موجود نزد ما، نوعی خودزنی که باعث فاش شدن بیشتر ابعاد موضوعات می شود، محسوب می شود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.