1393-07-28 12:58
2091
0
4579

پیگیری 3 ساله موضوعی ساده توسط یک کلاله ای / رئیس اداره برق: موضوع بزودی بررسی میشود ! + عکس

یکی از مخاطبان سایت کلاله خبر از پیگیری 3 ساله خود برای تعویض تیرهای برق روستای حیدرآباد شهرستان کلاله، خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر ، یکی از مخاطبان این سایت از پیگیری های مکرر و سه ساله خود برای تعویض تیرهای برق دارای مشکل روستای حیدر آباد شهرستان کلاله ، خبر داد.

وی با گلایه از برخی از کارکنان اداره برق این شهرستان ، افزود: برخی تیرهای برق کوچه شهید کریمکشته این روستا دارای مشکل هستند تا جایی که برخی از آنها در نقاط حساس خود هیچ گونه بتنی برای نگه داشته میله گردها ندارند و با بروز کوچکترین حادثه ای برای این تیرها، شاهد خسارات مال و جانی جبران ناپذیری خواهیم بود.

این مخاطب سایت کلاله خبر با اشاره به کار سخت اداره برق، گفت: همه ما منکر این نیستیم که با توجه به وسعت زیاد شهرستان کلاله و به تبع آن افزایش روستاها، مسئولین این اداره مشغله کاری زیادی دارند؛ ولی در برخی از موارد جلوگیری از یک حادثه بهتر از عواقب سوء آن است.

در این راستا با سید ابوطالب موسوی رئیس اداره برق این شهرستان گفتگویی داشتیم و وی با بیان اینکه خدمت به مردم از جمله وظایف ذاتی ما است ، گفت: بزودی این مشکل بررسی می شود و در صورت نیاز تیرهای مدنظر تعویض می شود.

وی افزود: تعویض تیرهای برق توسط نظر کارشناسان انجام می شود و برای تعویض یک تیر برق، موارد مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد و در برخی موارد از نظر مردم یک تیر ،دارای مشکل است اما بعد از بررسی های کارشناسان ، مشخص می شود این تیر از نظر فنی با هیچ مشکلی روبرو نیست و نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

موسوی تاکید کرد: اگر خرابی تیر برق باعث فشار آمدن به نقاط حساس تیر شود به طوریکه این موضوع باعث خم شدن میله گردهای آن گردد، باید تعویض شود ولی در صورتی که خرابی موارد فوق را در بر نگیرد از نظر کارشناسان این تیر از نظر فنی مشکلی نخواهد داشت.

این مسئول این نوید را داد که به بزودی مشکل تیرهای برق این روستا مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت نیاز ،تعویض این تیرها در اولویت کاری این اداره قرار خواهد گرفت.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.