1393-07-28 05:06
1469
0
4544

روند تغییرات مدیریتی کلاله در حال تکمیل شدن است! / تغییری دیگر در این شهر

پس از گذشت مدتی از آخرین تغییرات مدیریتی در شهرستان کلاله ، باز هم این روند با تغییر یکی از مدیریت های این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، موج جدید تغییرات مدیریتی در شهرستان کلاله با تغییر رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی این شهرستان آغاز شد و سرگلزایی جای خود را به بدراق نژاد داد.

در دو سال اخیر بخصوص سال 92 شاهد تغییرات مدیریتی زیادی در شهرستان کلاله بودیم که به تعبیر برخی از آگاهان این تغییرات به قلع و قمع نیروهای ارزشی کلاله شباهت دارد تا اینکه به افزایش کارامدی مدیریت ها!.

اخیرا نیز سایت گلستان ما با انتشار مطلبی با عنوان" آیا اقدامات اخیر رجبی با چراغ سبز استانداری گلستان است؟ / قلع و قمع نیروها در کلاله" به برخی از پشت پردهای این تغییرات پرداخته است.

با نگاهی مختصر به این تغییرات متوجه می شویم که نوعی برنامه از پیش تعیین شده در پشت این تغییرات طرح ریزی شده است و در هیچ یک از این تغییرات ظرفیت های دیگر شهرستان استفاده نشده و تنها از افرادی خاص برای صندلی مدیریت ادارات مختلف استفاده شد.

همچنین برخی از فعالان سیاسی این تغییرات را به نوعی مهره چینی برای بدست آوردن حمایت اشخاص مختلف تعبیر کرده تا در اینده از این مهره ها به نحو مقتضی استفاده شود.

گفتنی است در حال حاضر نزدیک به 16 مدیر بدون محاسبه مدیران بانکی دچار تغییرات اساسی شده که تنها از یک جریان خاص استفاده شده است در صورتی که این شهرستان دارای جریان ها و ظرفیت های کارآمد دیگری نیز هست.

همچنین باید یادآور شویم در جلسه ای بین معتمدین و بازاریان با امام جمعه این شهرستان ، معتمدین و بازاریان اعتراض خود را نسبت به این روند تغییرات اعلام کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.