1396-07-01 12:54
746
0
44408
بی مهری مسئولین نسبت به یک مدرسه؛

مدرسه 17 شهریور سال ها بدون تغییر/ ورود دانش آموزان به یک متروکه + سند

دانش آموزان مدرسه 17 شهریور شهرستان کلاله به جای ورود به مدرسه ای دلباز، سال تحصیلی را در مدرسه ای شروع کردند که بیشتر شبیه یک متروکه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، یکی از عواملی که در موفقیت تحصیلی و علاقه مند کردن دانش آموزان به تحصیل و ادامه تحصیل در چنین دهه ای، زیبایی و دلباز بودن مدارس و کلالس های درس است.

شاید زیبایی و دلباز بودن مدارس و کلاس ها در دهه های گذشته جزو رویاهای دانش آموزان بود، اما در حال حاضر با پیشرفت های موجود در زمینه های مختلف وجود مدارس متروکه در روستاها و حتی شهر امری تعجب برانگیز است.

در این رستا از جمله مدارسی که مورد بی مهری مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفته است، مدرسه روستای 17 شهریور است که در سال 1345 توسط یک خیر در این روستا ساخته شده است.

این مدرسه از این لحاظ که محل تحصیل دانش آموزان چند روستا است، مورد اهمیت است و باید به گونه ای به آن رسیدگی شود که بتوان از آن به عنوان مدرسه یاد کرد.

شاید اگر مسئولین آموزش و پرورش کلاله بخشی کوچک از هزینه هایی که در برخی موارد می شود را در این مدرسه خرج می کردند، این مدرسه نیز نو نوار می شد.

طی ماه های آتی گزارشی دیگر از این مدرسه در سایت کلاله خبر منتشر می شود و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات مناسبی در این مدرسه باشیم.

17shahrivar 1

17shahrivar 2

17shahrivar 3

17shahrivar 4

17shahrivar 5

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.