1396-06-29 13:58
596
0
44289
فرمانده سپاه کلاله:

هفته دفاع مقدس یادآور دستاورد و ارزش های انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کلاله گفت : هفته دفاع مقدس یادآور دستاورد و ارزش های انقلاب اسلامی است و یک از وظایف خطیر ما حفظ این دستاوردها است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، یعقوب مصطفی لو در گفتگویی اظهار داشت : رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس اتحاد، ایمان و پیروی از امام راحل(ره) بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کلاله افزود: ایثار و شهادت در خون و ریشه مردم ما وجود دارد و همین امر باعث ترس دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره دوران هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین ارزش و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران زنده می شود.

مصطفی لو گفت: در حال حاضر ایران اسلامی به عنوان الگویی برای کشورهای منطقه است و امروزه شاهد سربلندی و عزت ایران در جهان هستیم.

مصطفی لو فرمانده سپاه کلاله در این گفتگو به موضوع آموزش و انتقال مفاهیم دفاع مقدس و رفع شبهات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی نیز می تواند در کنار ابزارهای موجود می تواند یکی از راه های انتقال ارزش ها به نسل جدید باشد.

وی ادامه داد: برای جوانان دهه 70 و 80 باید برنامه ویژه‌ای داشته باشیم؛ زیرا دغدغه این جوانان با دهه 60 متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی، خوب است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تسهیل‌گر باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.