1396-05-27 12:56
663
0
42880
جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

جامعه امروز بیش از پیش نیاز به روحیه جهادی دارد / دشمن می خواهد ارزشها و نگرش های اسلامی جامعه را از بین ببرد

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بسیج متولی اصلی ترویج فرهنگ جهاد وشهادت است وامروزجامعه ما نیازبه روحیه جهادی دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عبدالله عین علی جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درمبارزه با تهاجم فرهنگی واجرای فریضه الهی امربه معروف ونهی ازمنکر اظهارکرد: مهمترین وظیفه ای که درصراط امربه معروف ونهی ازمنکروجود دارد این است که آن نیروهای مومن وانقلابی و باانگیزه همیشه درصحنه حاضر باشند.

وی افزود: امروز می طلبد که همه ما و مسئولین درمبارزه با تهاجم فرهنگی و در زمینه اجرای فریضه الهی امربه معروف ونهی ازمنکر که رکن رکین اسلام است فعال باشیم و کمک کنیم و نگذاریم دشمن از راه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، فرهنگ دینی وقرآنی را ازجوانان مان و ازجامعه اسلامی مان بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان هدف دشمن را از بین بردن ارزشها و باورها و نگرش های اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: امروز دشمن در تلاش است تا باورها ونگرشهای مان راعوض کند و لذا ما باید درزمینه فرهنگی بیشترتلاش و همکاری کنیم.

سرهنگ عین علی درپایان سرهنگ پاسدارحسین زرگری را بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان آق قلا معرفی نمودند واززحمات شایسته وخالصانه و متعهدانه سرهنگ پاسدارمحمد رضا کاظمی تقدیروتشکرکردند.   

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.