1396-05-14 11:59
892
0
42359
شعارهای فراقومیتی، تنها شعار بود؛

یک سیستانی دیگر هم خط خورد/ هیات اجرایی هلال احمر بی خبر از همه جا، زیر پا گذاشته شد!

با خط خوردن یکی دیگر از مدیران سیستانی و بدون توجه به خواسته مسئولین، به اینکه شعارهای فراقومیتی زمان انتخابات، فقط شعار بود و تعداد اندک سیستانی اطراف و حامی به عنوان سپر استفاده می شوند، می رسیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، اینکه مسئولین در استان گلستان هیچ نقشی در تغییرات مدیریتی ندارند، موضوعی است که طی سال های متوالی ثابت شده و علت آن فشار از سوی بالادستی ها می باشد .

پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی که با شعارهای فراقومیتی همراه بود، سیستانی ها تجارب تلخی را تجربه کردند به طوری که زورقی و شیردل افرادی از قوم سیستانی بودند که به عنوان سرپرست در هلال احمر و اداره برق شهرستان کلاله روی کار آمدند، به راحتی کنار گذاشته شدند.

برخی از سیستانی های حامی انتخاباتی به اینکه پس از انتخابات مجلس توانسته اند دو کوئن بگیرند، به حمایت های خود افتخار می کردند، فارغ از اینکه برای گزینه های مطرح شده چه اتفاقی خواهد افتاد.

در وهله اول به شیردل می پردازیم به شخصی که در زمینه شغلی خود دارای تحارب زیادی است و مورد تایید بسیاری از مسئولین می باشد.

با آگاهی به اینکه از مدت خدمت این شخص 4 ماه مانده است، وی را به سمت سرپرست اداره برق شهرستان کلاله منصوب کردند و همانطور که ما در گذشته نیز پیش بینی کردیم، این مدیر باسابقه بازیچه سیاسی در جهت ارضای خواسته ای کوتاه مدت و برای حل برخی مشکلات قرار گرفت و پس از پایان مدت خدمت و بدون توجه به اینکه این اقدام می تواند برای وی تبعات مختلفی داشته باشد، شیردل کنار گذاشته شد.

زورقی، یکی دیگر از افرادی بود که مورد اهداف سیاسی قرار گرفت و سرپرستی کوتاه مدت باعث برخی نا به سامانی ها در زندگی وی شد.

با پیگیری های انجام گرفته، برخی از مسئولین با بررسی فعالیت های زورقی، برای ریاست وی در جمعیت هلال احمر رایزنی هایی هم انجام داده بودند.

اما اتفاقی که افتاد این بود که بدون اطلاع مسئولین شهرستانی حکم سرپرستی شخص دیگری آمد و قرار است روز یکشنبه مراسم تودیع و معارفه روسای این جمعیت در کلاله انجام گیرد.

نکته قابل توجه دیگر این است که هیات اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله من جمله محمد ابراهیمی، محمود آبیل و رضا گزمه در گفتگویی از اینکه در این خصوص از آنها نظرخواهی نشده است، تاکید کردند و گویا به جای مسئولین شهرستان و هیات اجرایی، شخص سومی در این خصوص تصمیم گیری کرده است، تصمیمی که بصورت زودرس باعث فروپاشی شعارهای فراقومیتی می شود و ماهیت ها بیش از پیش آشکار می شود.

بی اطلاعی هیات اجرایی جمعیت هلال احمر که منتخبین این جمعیت و مردم هستند، زیرپا گذاشتن اعتماد مردم و این هیات است و مسلما این انتصاب نیاز به امضا و موافقت این اعضای بی اطلاع را به همراه خواهد داشت که این موضوع را پیچیده تر می کند.

فارغ از اینکه چه کسی سرپرست جدید این جمعیت است(با توجه به شناختی که داریم، وی نیز فردی با تجربه است)، روی صحبت ما با کسانی می باشد که این سیاست نادرست را اجرایی کردند و باعث بازی با برخی افراد و زیر سوال رفتن جایگاه هیات اجرایی شدند، است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.