1396-02-12 04:35
1502
1
38482
اقدام عجیب در دم دمای انتخابات:

عرضه جزوه آموزشی انتخابات توسط کارمند بخشداری کلاله!

اگر مسائل اقتصادی این اقدام هم مطرح نباشد، این اقدام کارمند بخشداری باز هم قابل تامل و جای بررسی دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، به دلیل آنکه فرمانداری و بخشداری دو قسمت اصلی و اجرایی در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری هستند، به تبع آن کارمندان این دو قسمت اجرایی نیز باید از هر گونه اقدام شائبه برانگیز و زیر سوال برنده جایگاه این دو قسمت خوداری کنند.

در وبگردی خود به کانالی منتسب به یکی از کارمندان بخشداری کلاله برخوردیم که با عنوان " کاندیدای موفق انتخابات" در تلگرام ایجاد شده است و فارغ از هرگونه پست این کانال که با هدف اصلی عنوان کانال درج شده است به موردی قابل تامل در این کانال برخوردیم.

این کارمند با وجود آگاهی از حساسیت موجود انتخابات اقدام به تهیه جزوه آموزشی با عنوان "نکات کلیدی و کاربردی برای پیروزی در انتخابات" کرده است و با توجه به شماره‌ی درج شده جهت سفارش جزوه، گویا این جزوه به فروش می رود(در غیر این صورت این اقدام توجیه ای ندارد).

با این تفاسیر و بر اساس تحقیقات به عمل آمده و مسائلی که در این مطلب گنجانده نشد، و با توجه به اینکه بخشدار کلاله خود دبیر انتخابات شهرستان کلاله است، می طلبد کارمندان این بخشداری نیز در جهت جلوگیری از هرگونه زیر سوال رفتن عملکرد بخشداری و فرمانداری در انتخابات آتی، از اقدامات شائبه برانگیز اجتناب کنند.

در پایان یاداور می شویم که بخشداری کلاله می تواند در توجیه این اقدام به این سایت جوابیه ارسال کند.

jozveh

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عسل جهانتیغ

با سلام. من جزوه رو خوندم خیلی مفیده برای کسی که بخواد کاندید بشه.ولی دلیل انتقاد شمارو متوجه نشدم.واقعا کسی که بخواد در عرصه کاندیداتوری موفق بشه و از دانش دیگران و لو هر کس در این عرصه استفاده کنه جرمه؟!به نظر بیشتر تنگ نظری شما رو میرسونه

0
0
پاسخ
1396-02-17 16:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.