1396-02-02 14:02
1353
1
38127
برای چندمین بار در طی 4 سال انجام شد؛

تذکر جدی فرماندار کلاله به مسئولین کلاله

فرماندار کلاله برای چندمین بار در طول سمت فرمانداری خود، به مدیران شهرستان کلاله به علت عدم توجه به جلسات حساس شهرستان تذکر جدی داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در اولین کارگروه سلامت و امنیت غذایی سال 96 گفت: با توجه به اهمیت و حساس بودن تصمیمات این کار گروه و ایجاد مسؤلیت در قبال مصوبات لازم است مدیر دستگاه عضو کارگروه با اشرافیت بر دستورات جلسه حضور یابد.

وی درادامه اظهار داشت: نظارت و بازدید از نانوایی ها، بیشتر شود تا متولیان غذای اصلی مردم نسبت به تولید نان همت بیشتری داشته باشند.

فرماندار کلاله با تشکر از اداره ورزش و جوانان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گفت: این اقدامات که موجبات نشاط،همدلی و سلامت مردم را به همراه دارد را باید استمرار داد.

در ادامه این جلسه  کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به ارائه گزارشی از تلاشهای انجام شده طی زمان طرح سلامت نوروزی پرداخت و گفت: با تلاش های انجام شده کارشناسان بهداشت ، ۱۶۳۲ کیلوگرم مودغذایی فاسد و تاریخ مصرف شده کشف و ضبط شد.

وی  اشاره ای به فعالیت های بیمارستان کرد و گفت: طی بیست روز کاری (از اواخر اسفند 95 تا پانزده فروردین 96(، 8هزار و 100 نفر به بیمارستان حضرت رسول اکرم ص مراجعه کردند که 6هزار و 640 نفر به اورژانس ،  یکهزار و 640 نفر سرپایی و طی این مدت 849 نفر هم بستری شده اند.

در ادامه این جلسه مقرر شد شهرداری های کلاله و فراغی نسبت به جذب کارشناس بهداشت حرفه ای با هدف حفظ و صیانت نیروی کار و ایجاد تعامل کاری بیشتر با مرکز بهداشت شهرستان، اقذام کنند تا اقداماتی از جمله سنجس عوامل زیان آور محیط کار، انجام معاینات شغلی و آموزش شاغلین و واکسیناسیون لازم به موقع انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

آقای برزگرسلام،خسته نباشید. متاسفانه بقدری به بخشدار ویا حتی به دهیار یک روستا بها دادید که درانتخابات شورای روستا بیاید وهمه کاربکند. مسئولین هم به ریش این مردم بخندند .واقعا از اختیارات دهیار روستای دهنهد متعجب شدم واقعا که این قدرقدرت داشته باشد همه مسئولین انتخابات شهرستان کلاله جرئت بررسی نداشته باشند. واقعا به این مسئولین متاسفم آقای برزگر

0
0
پاسخ
1396-03-07 15:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.