1396-01-25 09:03
1073
0
37782
طی حکمی؛

سرپرست جدید بیمارستان کلاله مشخص شد

پس از منصوب شدن عبدالرحیم پالیده به عنوان رئیس بیمارستان طالقانی گنبد کاووس و خالی شدن صندلی ریاست بیمارستان کلاله، سرپرست جدید بیمارستان کلاله مشخص شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، بیمارستان کلاله پس از ورود عبدالرحیم پالیده به دنیای سیاست و کاندیداتوری برای مجلس شورای اسلامی، با تحولات مختلفی روبرو شد.

با اینکه رئیس قبلی این بیمارستان استعفای خود را تسلیم کرده بود، ولی فرماندار کلاله سعی کرد تا آخرین روزهای حضور پالیده در شهرستان کلاله از ظرفیت وی برای بیمارستان کلاله استفاده کند(ناگفته نماند هوشیاری پالیده در انتخابات، تلاش های وی را برای انتقال به گنبد بی نتیجه نگذاشت).

و از سویی پس از دکتر علی ساورعلیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله، دکتر علی رضا ممشلی سرپرستی این مجموعه را برعهده گرفت و پس از وی نیز دکتر مهیار کلوی بدون حکم سرپرستی اولیه و با حکم مستقیم ریاست، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله شد و در بدو ورود خود و با توجه به قوانین موجود، شمس الدین کر را برکنار کرد.

با توجه به این اقدام کلوی و با توجه به اینکه ریاست این مجموعه خود، بار کاری زیاد دارد، انتظار می رفت تا برای بیمارستان کلاله با توجه به حساسیت های موجود در بیمارستان شخص دیگری را برای ریاست بیمارستان معرفی کنند؛ ولی مسئولین دانشگاه علوم پژشکی(خواسته یا ناخواسته) کلوی را با این حجم از کار به سرپرستی بیمارستان کلاله هم منصوب کرد.

گفتنی است شنیده شده برای ریاست این بیمارستان گزینه های مختلفی از سوی مسئولین شهرستان مطرح بودند و این تصمیم برای جلوگیری از برخی از واکنش ها از سوی برخی از افراد با نفوذ گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.