1396-01-02 08:35
1320
0
36881
همه فرمانداران الگو باشند ؛

همکاری خوب فرمانداریها با اصحاب رسانه در فرایند ثبت نام کاندیداها در تعطیلات نوروز

تا به این لحظه اخبار خوبی از همکاری مسئولین ستاد انتخابات استان خصوصا جناب آقای طهماسبی رئیس ستاد انتخابات و علی یازرلو دبیر اطلاع رسانی با اصحاب رسانه به گوش می رسد.

به گزارش گلستان ما ؛ زنگ انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان گلستان همزمان با سراسر کشور در با حضور علی اصغر طهماسبی رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در فرمانداری گرگان آغاز شد .

همزمانی فرایند ثبت نام کاندیداها با ایام نوروز و فرصت صله رحم و دید بازدید اگر چه با انتقادهایی همراه شد اما موید این نکته است که سرنوشت آینده یک محله ، شهر و استان مهمتر از آنست که بخواهد چنین مسائلی آن را را به حاشیه براند و از این رو خیلی از افراد هستند که این روزها برای آنها انتخابات و حواشی آن مسئله اول است .

امروز چهارشنبه دوم فروردین سال 96 و سومین روز ثبت نام داوطلبین حضور در پارلمان محلی است و بنا بر اعلام مسئولین ستاد انتخابات استان تا پایان وقت دیروز حدود 1600 نفر در استان ثبت نام کردند .

در کنار کارکنان ستاد انتخابات و عوامل انتظامی ، خبرنگاران زحمتکش گلستانی نیز از جمله عوامل مهم و موثری هستند که این روزها علیرغم تعطیلات عید باستانی نوروز و سردی هوا همچنان پای کار بوده و با اطلاع رسانی سریع و به موقع مردم را در این ایام به لحاظ خبر تغذیه می کنند.

تا به این لحظه اخبار خوبی از همکاری مسئولین ستاد انتخابات استان خصوصا جناب آقای طهماسبی رئیس ستاد انتخابات و علی یازرلو دبیر اطلاع رسانی با اصحاب رسانه به گوش می رسد بطوریکه در برخی شهرها گرگان ، گالیکش ، گنبد کاووس با در نظر گرفتن اتاق خبر ، بدرستی از ظرفیت رسانه ها استفاده می شود و فرمانداران برخی دیگر از شهرستانها نیز با خبرنگاران همکاری خیلی خوبی دارند .

اما چند تا شهرستان نیز هستند که هنوز فرصت پیدا نکردند که از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی مناسب و تشویق برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بدرستی استفاده کنند و گاها در این راه مشکلاتی پیش می آید که بهتر است فرمانداران محترم در این خصوص عنایت داشته باشند.

نکته مهم اینکه در ایام تعطیلی و آب و هوای بارانی که خیلی از خبرگزاری ها و مطبوعات کاغذی در ایام تعطیلات به سر می برند ، برخی سایتهای محلی و خبرنگاران این رسانه ها با احساس مسئولیت به وظیفه خود مشغولند و خوب است که مسئولین ستاد انتخابات استان تدبیری بیاندیشند تا در فاصله این دو ماه بتوانیم مثل انتخابات سال گذشته بیشترین مشارکت مردمی را در سطح کشور داشته باشیم .

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.