1395-12-03 12:02
1157
0
35562
پاسخ عجولانه مسئولین مالیات به یک خبر؟

حساب های مدیر درمانگاه اعتیاد سعادت کلاله مسدود شد

درست یک روز بعد از انتشار خبری در خصوص تحت فشار قرار دادن یک درمانگاه در کلاله برای دریافت مالیات، حساب های مدیر این درمانگاه مسدود شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، خبری در این سایت با عنوان " تحت فشار قرار دادن یک درمانگاه برای دریافت مالیات! " منتشر شد که گویا بازخوردهای متفاوت نسبت به دیگر اخبار منتشر شده داشته است.

با آگاهی به این موضوع که این درمانگاه در راستای کمک به برخی از مستضعفان و افراد بی خانمان و اشتغال چند پرسنل موجود در این درمانگاه و بدون هیچ توجیه اقتصادی به کار خود بصورت خیرخواهانه ادامه می دهد، درست پس از انتشار خبر یاد شده، تمامی حساب های بانکی مدیر این درمانگاه مسدود شده است.

این درحالی است به گفته مسئول این درمانگاه در شهرستان های دیگر با بررسی های انجام شده از سوی مسئولین، این درمانگاه ها به عنوان درمانگاه های ضررده شناخته شده اند و از پرداخت مالیات معاف شده اند ولی در این شهرستان شاهد روند دیگری در مواجهه با این موضوع هستیم.

به هر حال این اقدام اگر توسط اداره مالیات و در پاسخ به انتشار این خبر در سایت کلاله خبر باشد، این سایت نیز از این پس ذره بین خود را بر روی اداره مالیات و اقدامات آن معطوف می کند و در آینده با بررسی هایی که از سوی منابع در حال انجام است، در صورت تایید اینکه افرادی در شهرستان فرار مالیاتی دارند و یا بدهکار بزرگ مالیاتی هستند، گزارشی در این خصوص منتشر خواهد کرد.

در پایان مطرح کردن چند سوال نیز می تواند تلنگری برای مسئولین ذیربط باشد.

آیا در شهرستان کلاله افرادی با نفوذ که بزرگترین بدهکاران گازی، بیمه ای و بانکی هستند، فرار مالیاتی ندارند و بدهکار نیستند؟ اگر هستند، تاکنون برای مسدود کردن حساب آنها ، آیا اقدامی صورت گرفته است؟

آیا کسبه شهرستان کلاله نسبت به میزان مالیات تعیین شده برای آنها با توجه به اینکه شاید ماه ها این کسبه نتوانند فروشی داشته باشند(نبود نقدینگی در شهرستان) و دخل و خرج آنها با یکدیگر جور در نمی آید، اعلام رضایت می کنند؟
آیا شما به عنوان مسئول، در قبال بخش هایی از جامعه که در تلاش هستند گوشه ای دغدغه های جامعه را کاهش بدهند، مسئول نیستید؟

آیا در مجبور کردن کسبه به پرداخت 120 هزار تومان برای خرید نرم افزار حسابداری با توجه به اینکه بیشتر کسبه یا کامپیوتر ندارند یا سواد کامپیوتری ندارند، مشکلاتی وجود ندارد؟ با وجود اینکه بسیاری از کسبه در حال ورشکستگی هستند، اجبار به پرداخت هزینه نرم افزار، خرید کامپیوتر با هزینه بالای 2 میلیون تومان و هزینه های فراگیری آموزش های کامپیوتری مهمتر از زندگی مردم است؟

اینها تنها گوشه ای از موضوعاتی است که می توان بر روی آن به عنوان دغدغه های مردمی مانور بدهیم که در آینده نزدیک نسبت به آن اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.