1394-11-18 20:03
985
0
27237
فرماندار کلاله:

همراه با جمع آوری قلیان ها با فروشندگان هم برخورد شود

فرماندار کلاله گفت: جای تعجب است که قلیان ها جمع آوری می شود ولی در همین شهر و در بهترین نقطه آن شاهد فروش قلیان هستیم!.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله پس از اطلاع از اینکه نزدیک به 80 قلیان در انبارهای شبکه بهداشت برای معدوم سازی اماده است، اظهار داشت: جای تعجب است که از سویی شاهد جمع اوری قلیان ها هسستیم و از سوی دیگر مکانی به نام فروش مجاز دخانیات و قلیان در بهترین جای شهر وجود دارد!.

وی افزود: تا زمانی که مکان های فروش دخانیات و قلیان برچیده نشود، در این کار به موفقیت چندانی دست نخواهیم یافت.

شمس الدین کر سرپرست شبکه بهداشت کلاله در واکنش به اظهارات فرماندار کلاله گفت: با توجه به قوانین موجود از نظرشبکه بهداشت و درمان وجود مکان هایی با عنوان مرکز مجاز فروش دخانیات و قلیان غیر قانونی است و طی بررسی های انجام شده صنفی به این نام نیز وجود ندارد.

سرهنگ بهروزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله نیز در این خصوص گفت: نیروی انتظامی با اختیاراتی که دارد می تواند قلیان های (مکان های تجمعی) را جمع اوری کند و در خصوص برخورد با فروشندگان تنها با حکم مقام قضایی این امر امکان پذیر است.

شمس الدین کر در بخش دیگری از این جلسه بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و دیابت را عامل مرگ ومیر مردم این منطقه دانست و افزود: استفاده از روغن های نامناسب و کم تحرکی علل بروز برخی این بیماری ها است.

در ادامه جلسه محمدرضا فشایی رئیس اداره بهزیستی کلاله نیز از چالش های موجود در این اداره گفت و اظهار داشت: کمبود اعنبارات از جمله مهمترین چالش های این اداره است.

وی افزود: مراجعه کنندگان به این اداره افراد دارای مشکلات فرهنگی، مالی و معلولیت هستند و برای مرتفع سازی این مشکلات دیگر ادارت و نهاد های شهرستان هم می توانند دخیل باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.