1394-02-13 10:58
1385
1
14156

واکاوی برخی مسائل در شورای شهر کلاله/ رییس شورا: بین اعضای شورای شهر اختلافی وجود ندارد

محسن داوزنی گفت: متاسفانه در بین مردم نگرش های منفی مبنی بر وجود اختلاف در بین این اعضا وجود دارد که اینجانب به عنوان رئیس شورای شهر این موضوع را تکذیب می کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محسن داوزنی در گفتگویی در پاسخ به این سوال که ایا در بین اعضای شورای شهر کلاله اختلافی وجود دارد؟، گفت:  این شورا با تدبیر و درایت و تلاش های ریش سفیدان شهر صو رت گرفته  و در این امر توافقاتی مدنظر است که کلیه اعضای شورا و هیات امنای در جریان این توافقات هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه در بین مردم نگرش های منفی مبنی بر وجود اختلاف در بین این اعضا وجود دارد که اینجانب به عنوان رئیس شورای شهر این موضوع را تکذیب می کنم.

داورزنی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان افزایش بودجه سال 94 و تاثیر پذیری سیاست های شورای شهر در این میزان افزایش، اظهار کرد: با توجه به افزایش سطح درآمد شهرداری در سال 93 (که به خاطر افزایش اعتبارات کشوری، درآمد های ثابت ایجاد شده و پیگیری های مستمر واحدهای مختلف شهرداری بود) بودجه سال 94 ، 50 میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

رئیس شورای شهر به بودجه شورای شهر اشاره ای کرد و افزود:  بودجه شورای شهر کلاله نزدیک به 2 میلیارد ریال می باشد که آنهم صرف انجام اموراتی همچون امورات اداری، هزینه ها، مساعدت ها، برنامه ریزی ها، مراسمات و حق الجلسه اعضای شورا می شود.

نماینده مردم در شهر کلاله در پاسخی دیگر مبنی بر اینکه شهرداری و شورای شهر برای ایجاد درآمدهای ثابت دست به چه اقداماتی زنده اند؟، اذعان کرد: در این زمینه تلاش های مستمر شهرداری و شورای شهر موجب راه اندازی مجدد سنگ شکن، جایگاه CNG و انعقاد قراداد 5 واحد تجاری بصورت اجاره ای با مردم شده است که درامدهای بدست امده از منابع یاد شده، صرف خرید لودر، تراکتور و حوزه های عمرانی شهر شد.

داورزنی در توجیح اینکه چرا درختان پارک گل کلاله رو به خشکی می رود و شورا و شهرداری برای رفع این مشکل چه تمهداتی را مدنظر دارد؟، گفت: سرمای چند سال اخیر باعث خشک شدن درختان این پارک شده  و این خشکی باعث عدم  روند رشد درختان شده است. شهرداری و شورای شهر تمهیداتی از جمله جایگزینی درختانی با مقاومت بالا را مدنظر دارد.

رئیس شورای شهر کلاله در ادامه گفتگو خود از برنامه های سال 94 شورای شهر گفت و افزود: در سال 94 شاهد اقداماتی در حوزه های عمرانی، فضای سبز و مبلمان شهری خواهیم بود که از جمله آن می توان به آسفالت خیابان های سطح شهر، احداث میادین و بلوارها، تجهیز پارک ها و افزایش فضای سبز شهری اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حقوق اعضای شورا در قبال حقوق نمایندگان قابل قیاس است؟، گفت: حق الزحمه اعضای شورای شهر از محل ماده 16 آیین نامه مالی شوراها بر مبنای 1/60(یک شصتم) حقوق شهردار برای هر ساعت می باشد و در قیاس با حقوق نمایندگان مجلس ناچیز است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

jabbar

باسلام به شورای شهر پر کار و زحمت کش کلالهخواستم تشکر کنم بابت زحمات فراوانی که کشیدیدبابت اختلاف توی شورا هم فقط میخوام بگم که هیچ جمعی رو نمیتونید پیدا کنید که اختلافی نداشته باشن و این اختلاف باعث پیشرفت کل گروه شدهو اگه اختلاف نباشه باید شک کر د

0
0
پاسخ
1394-03-10 16:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.