1394-02-12 06:45
2674
0
14089
امام جمعه کلاله:

معلمان هدایت‌گران به سوی علم و تعالی اخلاق هستند

امام جمعه کلاله گفت: معلم هدایت‌گر جامعه به سمت علم و تعالی اخلاق است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری در خطبه‌های نمازجمعه شهر کلاله اظهار داشت: باید برای کار، تلاش و فعالیت ارزش قائل بود و هر خلقت، نوآوری و ابتکاری به‌دست کارگر است و کارگران در دوران سازندگی کشور نیز نقش کلیدی داشته و سنگربانان عرصه اقتصاد بوده‌اند.

وی افزود: کارگران مجاهدان راه خدایند و بازوان توانمند کارگران تضمین‌کننده توسعه و پیشرفت جامعه است.

امام جمعه کلاله همچنین با اشاره به ایام البیض تصریح کرد: ماه رجب فرصت بسیار مناسبی برای توبه است و در ایام البیض ماه رجب مستحب است که مسلمانان این سه روز را اعتکاف کنند و روزه بگیرند و در روز سوم اعمال ام داوود را بجا بیاورند تا از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان فضیلت اعتکاف گفت: فضیلت اعتکاف همین بس است که برابر با طواف خانه خدا قرار گرفته و همتای رکوع و سجود به شمار آمده است و اعتکاف فرصتی برای آشتی با خدا و امام زمان (ع) ،توبه، استغفار، خودسازی و دوست‌یابی است.

کشیری افزود: اعتکاف فرصتی برای تطهیر صحیفه اعمال و توفیقی برای آراستگی جان و دل و صفا بخشیدن به روح است.

امام جمعه کلاله با اشاره به روز معلم اظهار داشت: معلم هدایت‌گر جامعه به سمت علم و تعالی اخلاق است و باید قدردان تلاش آنان بود.

وی افزود: شهید مطهری از شخصیت‌های برجسته‌ای است که همه دوران عمر خود را برای تربیت شاگردانی درخور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.