1394-02-12 04:00
1751
0
14062

وقتی سهم خیابان تاکر کلاله از آسفالت، فقط پیست هاکی بود! + عکس

شهرداری به جای آسفالت خیابان تاکر، برخی نقاط آن را بتن ریزی کرد!

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، شهروندی با ارسال تصاویری از اقدام اخیر شهرداری در خیابان تاکر از این اقدام گلایه کرد.

وی در مطلب ارسالی خود به این سایت چنین گفته است:

زمزمه های اقدامات شهرداری در آینده نزدیک به گوش همه رسیده است و از جمله این اقدامات می توان به آسفالت خیابان های سطح شهر اشاره کرد که این اقدام شهرداری و شورای شهر اقدامی جالب و پسندیده است چرا که این شورای شهر و شهرداری تاکنون ثایت کرده اند که هدف آنها آبادانی شهر کلاله است( خرید تجهیزات از جمله لودر، لایروبی رودخانه آقسو، ساخت بلوار اول شهر، ساخت فضای سبز کنار بلوار ورودی و... از جمله اقدامات شایسته شورای شهر و شهرداری در سالی گذشت است. ).

اما اخیرا زمزمه ساماندهی آسفالت سطح شهر به گوش می خورد و امیدهای زیادی برای برخی از شهروندان ایجاد شده است از جمله ساکنان و رهگذران خیابان تاکر.

در عمل این خیابان قابل تردد نیست و در هر چند متر از سطح آن سرعت گیرهای دست ساخت ساکنین این خیابان وجود دارد(برخی از ساکنین برای انتقال فاضلاب خانگی خود خیابان را کنده کاری کرده اند).

علاوه بر موارد یاد شده، عمر مفید آسفالت این خیابان نیز به اتمام رسیده است و در بیشتر نقاط آن شاهد چاله شدن سطح آسفالت هستیم و به تبع آن ماشین ها و موتورهای گذری از این خیابان نیز برای عبور از این چاله ها مجبور به لایی کشی و مانور هستند که این خود احتمال بروز سوانح رانندگی را افزایش می دهد.

امیدوار شده بودیم، اما اقدام اخیر شهرداری و بتن ریزی آنها در وسط آسفالت امیدهای ساکنین را از بین برد.

در اقدامی عجیب، شهرداری اقدام به کندن چاله های انتهای خیاان تاکر کرد(چند روزی طول کشید) و ما گمان می کردیم شهرداری قصد آسفالت این خیابان را دارد. اما شاهد ابتکار عجیب شهرداری در این خیابان بودیم و آنهم بتن ریزی در وسط آسفالت یک خیابان بود که بیشتر به پیست هاکی شباهت دارد.

بر همه آشکار است که این خیابان به عنوان یک خیابان میانبر برای رانندگان از اهمیت زیادی برخودار است و امیدواریم شورای شهر و شهرداری نسبت به آینده این خیابان تصمیمات جدی تری اتخاذ کنند.

takor_1.jpg (600×450)

takor_2.jpg (600×361)

takor_3.jpg (600×450)

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.