1394-01-29 12:59
1724
0
13417
رئیس پلیس راهور کلاله:

یکطرفه شدن خیابان سمیه کلاله کارشناسی شده بود

رئیس پلیس راهور شهرستان کلاله گفت: یکطرفه شدن خیابان سمیه، اقدامی کارشناسی شده بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حق شناس در گفتگویی با بیان اینکه یکطرفه شدن خیابان سمیه شهر کلاله با تصمیم شورای ترافیک این شهرستان عملیاتی شد، گفت: این اقدام کارشناسی شده بود.

وی در این باره بیشتر توضیح داد و افزود: چون خیابان سمیه دارای عرض کم  بود و ماشین ها در دو طرف این خیابان پارک می کردند، با ترافیک سنگین این خیابان مواجه بودیم لذا برای سبک تر شدن بار ترافیکی این خیابان نیاز به اتخاذ تصمیمات جدیدی بود.

رئیس پلیس راهور کلاله در خصوص نحوه انتخاب مسیر عبور ممنوع این خیابان نیز توضیحاتی ارائه داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه خیابان مدنی 3 از سمت خیابان سمیه ورود ممنوع می باشد، عملا عبور ممنوع کردن این خیابان از سمت آزادی به احمدی، امکان پذیر نبود و تنها گزینه پیش رو ممنوعیت ورود از سمت احمدی به آزادی بود.

وی تصریح کرد: تغییر مسیر ممنوعیت ورود به خیابان مدنی 3 نیز امکان پذیر نبود، چرا که این خیابان نیز محل ایستگاه تاکسی های روستاهای شرق این شهرستان است و در صورت تغییر مسیر عبور ممنوع، این تاکسی ها برای مستقر شدن در ایستگاه باید مسیر میدان احمدی، خیابان احمدی و خیابان سمیه را طی کنند که این خود باعث سنگین تر شدن ترافیک این مسیر خواهد شد.

وی در پایان گفت: خیابان مدنی 3 نیز به دلیل درخواست ساکنین به جهت پر تردد بودن این خیابان، یکطرفه شده بود.

انتهاي پيام/

 مطالب مرتبط:

یکطرفه شدن خیابان سمیه کلاله، کارشناسی نشده بود ! + تصویر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.