1393-11-09 12:03
2849
0
9632

عاملان درگیری با مأموران کردکوی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری عاملان درگیری با پلیس شهرستان کردکوی خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سرهنگ علی اکبر جاویدان با تأکید بر عملکرد مهم فوریت های پلیسی 110 گفت: تحول در حضور به موقع پلیس در صحنه های جرم، ارتقاء احساس امنیت و اطمینان در میان مردم، ناامنی برای بزه کاران و فراهم نمودن امکانات لازم برای عملیات هدفمند پلیسی از مأموریت های مهم مرکز فوریت های پلیسی 110 است.

وی ادامه داد: مرکز فوریت های پلیسی 110 مرتفع کننده نیازهای فوری پلیسی مردم است و شهروندان باید در خصوص تماس های خود با این مرکز دقت لازم را داشته باشند.

سرهنگ جاویدان بیان کرد: حجم تماس های ضروری مردم با مرکز 110 و گستردگی مأموریت های پلیس به اندازه ای است که حتی ثانیه ها برای این یگان عملیاتی بسیار مهم و ارزشمند است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در برخی از موارد همانند نزاع و درگیری، حضور به موقع پلیس می تواند از وقوع حادثه ای ناگوار جلوگیری کند.

سرهنگ جاویدان تأکید کرد: در 9 ماه نخست سال جاری 303 هزار و 471 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در سطح استان انجام شد که 172 هزار و 175 آن منجر به عملیات پلیسی و ارائه خدمات فوریتی پلیسی به شهروندان شده است.

وی متذکر شد: اما در برخی موارد دیده می شود که بخشی از تماس های مردم با 110 غیرضروری بوده و حتی برخی تماس ها خلاف واقع می باشد.

وی ادامه داد: این موضوع سبب شده که خادمان مردم در عرصه نظم و امنیت نتوانند در نقطه ای دیگر خدمات پلیسی مطلوبی را به شهروندان ارائه دهند.

سرهنگ جاویدان تصریح کرد: برای مثال روزهای گذشته یک تماس تلفنی با مرکز 110 شهرستان کردکوی مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از روستاهای این شهرستان انجام شد که بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در صحنه، مشاهده کردند که موضوع فوریت پلیسی صحت نداشته، بلکه یکی از اراذل و اوباش با هدف مزاحمت و ایجاد درگیری اقدام به برقراری تماس نموده است.

وی تصریح کرد: به محض حضور مأموران، این فرد با آنها درگیر شد، اما با پیگیری موضوع و حضور مأموران کمکی و هماهنگی مقامات قضائی این فرد شرور شناسایی، دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد و با رسیدگی قاطعانه مسئولان قضائی سه نقر از متهمان نیز که عامل اصلی درگیری بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ جاویدان بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی خادمان مردم هستند و توقع پلیس این است که خانواده ها و بزرگترها در این خصوص به فرزندان خود آموزش لازم را ارائه نمایند.

وی در پایان ابراز کرد: مقوله امنیت و نظم اجتماعی که بر عهده نیروی انتظامی است یکی از اساسی ترین نیازهای مردم است و پلیس در راستای برقراری هرچه بهتر امنیت در جامعه نیازمند همراهی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.