1393-11-04 08:53
2785
0
9359
راحله فریدی:

قاضی مقیسه در داوری پرونده مهدی هاشمی حقوق 70میلیون ایرانی را در نظر بگیرد

عضو شورای بسیج دانشجویی شهرستان کردکوی گفت: قاضی مقیسه هنگام داوری پرونده مهدی هاشمی با توجه به تبعات اجتماعی این پرونده، حقوق 70میلیون ایرانی را در نظر بگیرد.

به گزارش گلستان ما ، راحله فریدی عضو شورای بسیج دانشجویی شهرستان کردکوی در خصوص دادگاه مهدی هاشمی گفت: با توجه به اقدامات مهدی هاشمی و تبعات اجتماعی که اتهامات وارده به وی داشته است و همچنین با توجه به قانون مداری نظام مقدس جمهوری اسلامی، خواهان دقت و حساسیت هر چه بیشتر قاضی مقیسه در رسیدگی به این پرونده هستیم.

فریدی تاکیدکرد: اگر شخصی فقط به یک نفر توهین و بی احترامی کند، شاید کم‌ترین مجازات او چند روز بازداشت باشد حال که بی احترامی به 70 میلیون ایرانی از طرف یک شخص موجب شده تا خون‌ها به جوش آید که حکم آن به فراخور تبعات اجتماعی باید صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: عدم رسیدگی درست به پرونده مهدی هاشمی یعنی عدم رسیدگی به حقوق 70 میلیون شخصیت مسلمان ایرانی؛ یعنی رعایت نکردن عدالت در صورتی که عدالت مظهر دین مبین اسلام است.

عضو شورای بسیج دانشجویی شهرستان کردکوی در پایان بیان داشت: از قاضی مقیسه تقاضامندیم در هنگام تصمیم‌گیری حقوق 70میلیون ایرانی را پایمال نکرده و عدالت خداوندی را در نظر بگیرند./ دانشجو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.