1393-10-21 15:31
2364
0
8696

مراسم تجلیل از برترین های استانی مسابقات فرهنگی هنری در کردکوی

مراسم تجلیل از برترین های استانی مسابقات فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش در شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حسن عارف کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی گفت: مراسم تجلیل از برترین های استانی مسابقات فرهنگی هنری حوزه آموزش و پرورش در سالن اجتماعات کانون کوثر شهرستان کردکوی برگزار شد.

عارف افزود: در این مراسم که در سالن کانون کوثر برگزار شد از 81 نفر از دانش آموزان و 6 نفر از فرهنگیان شهرستان که موفق به کسب رتبه های برتر استانی در رشته های مختلف فرهنگی و هنری شدند تجلیل بعمل آمد.

3021000120 - Copy

این کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اظهار داشت: در مسابقات سال گذشته علاوه بر رشته های انفرادی گروه های سرود مدرسه پروین اعتصامی و گروه سرود و تئاتر دبیرستان غیر انتفاعی حضرت مریم (س) موفق به کسب رتبه اول استانی شدند.

وی ادامه داد: همچنین گروه دانش آموزی مطالعه و تحقیق دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب (س) شامل خانمها: نرگس علی فر، منیره نظر نوکنده، مریم نظری موفق به کسب رتبه دوم کشوری مطالعه و تحقیق شدند.

در خاتمه نیز از زحمات سرکار خانم نادیا رضیعی مربی دبستان غیر انتفاعی تربیت که در آماده سازی گروه های تئاتر و سرود استانی نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته اند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

این مراسم با حضور سعداله بهرامی معاون پشتیبانی و فعالان عرصه فرهنگی و هنری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.