1393-10-04 09:02
2134
0
7727
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد:

دستگیری سارق باغ‎های کردکوی با بیش از ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارق باغ‎های این شهرستان با بیش از 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی‌فر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل باغی و همچنین سرقت احشام در سطح منطقه، تیمی ویژه از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان کردکوی تشکیل و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‎های سرقت و جمع‎آوری سرنخ‎های موجود به سارق حرفه‎ای سابقه‎دار معروف مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیس با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت‎ها در یک عملیات پلیسی نامبرده را در حین انتقال احشام سرقتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی می‎شد اما پس از روبرو شدن با مستندات و شواهد پلیس و دلایل محکم موجود، لب به اعتراف گشود و به بیش از 20 فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

شکستن قفل و تخریب سقف خانه شگرد سرقت

علی‌فر تأکید کرد: متهم در سرقت‎های خود خانه باغ‎های خالی از سکنه را شناسایی و با شکستن قفل درب ورودی و یا با تخریب سقف خانه، وارد منزل شده و اقدام به سرقت می‎کرد.

وی افزود: با توجه به استفاده موقف برخی از افراد از خانه باغ‎های موجود در روستاهای استان گلستان، سارقان از این فرصت استفاده کرده و نسبت به سرقت وسایل موجود در خانه و حتی احشام و محصولات کشاورزی موجود اقدام می‎کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: سرکشی مداوم باغداران به اماکن خود و گماردن نگهبان از بروز چنین جرائمی پیشگیری خواهد کرد و حتی باعث خواهد شد در صورت بروز سرقت پلیس بهتر بتواند سارقان را دستگیر کرده و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.

علی‌فر در پایان تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و اموال مسروقه نیز به مالباختگان تحویل داده شد./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.