1398-05-28 10:59
1425
0
65048
فرمانده سپاه شهرستان کردکوی:

بازسازی واقعه غدیر یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود/ از مردم ولایتمدار کردکوی جهت حضور در این برنامه دعوت می کنیم

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با عنوان اینکه نمایش بازسازی واقعه غدیر نمایشی بسیار بزرگ و فاخر است که عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود، متذکر شد: ما از اجرای یک نمایش بزرگ در خصوص غدیر غافل شدیم و بسیاری از فرزندان، نوجوانان و جوانان عزیزمان به چشم خود این وقایع را ندیدند و لمس نکردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ فرمانده سپاه شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما در آستانه عید سعید غدیر با بیان اینکه واقعه غدیر در ۱۳۰ شهرستان در سطح کشور بمناسبت عید غدیر بازسازی می شود، گفت: این برنامه همزمان با سراسر کشور در ۸ شهرستان استان گلستان نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه واقعه غدیر همزمان با سراسر کشور در شهرستان کردکوی نیز بازسازی می شود، افزود: برای اولین بار است که یک نمایش بزرگ و فاخر فرهنگی در شهرستان کردکوی با محوریت سپاه انجام می شود.

سرهنگ حسن محبوبیان ضمن یادآوری این نکته که بازسازی واقعه غدیر در سالهای گذشته در استان گلستان اجرا شده است، اظهار داشت: ولیکن برای اولین بار است که شهرستان کردکوی مجری برگزاری این واقعه بزرگ می شود که این افتخاری بسیار بزرگ برای مردم کردکوی است.

بازسازی واقعه غدیر عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با عنوان اینکه نمایش بازسازی واقعه غدیر نمایشی بسیار بزرگ و فاخر است که عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود، متذکر شد: ما از اجرای یک نمایش بزرگ در خصوص غدیر غافل شدیم و بسیاری از فرزندان، نوجوانان و جوانان عزیزمان به چشم خود این وقایع را ندیدند و لمس نکردند.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ سپاه نینوا استان گلستان، ستاد اجرایی بازسازی واقعه غدیر را در خود سپاه ایجاد کردیم که ۶ کمیته دارد، افزود: این ۶ کمیته باید در این راستا با هماهنگی رده های مشابه خود در استان و داخل سپاه کردکوی اقداماتی انجام دهند.

محبوبیان تصریح کرد: ستاد اجرایی بزرگی به ریاست فرماندار و به جانشینی سپاه در شهرستان کردکوی تشکیل دادیم که ذیل آن ۶ کمیته برنامه ریزی و مالی، کمیته مردمی، کمیته حفاظت و امنیت، کمیته فرهنگی، کمیته پشتیبانی، کمیته محتوا، رسانه و ارتباطات تشکیل شد.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: جانشین و دبیر ۶ کمیته را از رده مشابه پرسنل خود در سپاه تشکیل دادیم و شرح وظایف و دستورالعمل شهرستانی را تدوین کردیم و توسط فرماندار ابلاغ و به تمامی این عزیزان حکم مسئولیت اعطا شد.

وی گفت: قرار شد بازسازی واقعه غدیر را در دهه امامت و ولایت اجرا کنیم، با توجه به برنامه ریزی هایی که صورت گرفت مقرر کردید در ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۸ مردادماه ۹۸ این برنامه در زمین ورزشی واقع در مجتمع ورزشی امام علی (ع) اداره آموزش و پرورش واقع در شهرک فرهنگیان اجرا شود.

محبوبیان بیان کرد: از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان کردکوی که همواره حضور خود را در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی اثبات کردند، جهت حضور در این نمایش فاخر دعوت بعمل می آوریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.