1398-05-26 10:57
1611
0
64997
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کردکوی:

آزادگان وارثان اسلام و انقلاب هستند/ فرهنگ دوران اسارت در دل آزادگان نهفته است/ فرهنگ دوران اسارت آزادگان باید به تصویر کشیده شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی با بیان اینکه در دل آزادگان فرهنگ دوران اسارت نهفته است، گفت: فرهنگ دوران اسارت آزادگان امروز باید به قلم، صدا و تصویر کشیده شود تا به نسل های آینده ایران اسلامی انتقال داده شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی آزادگان را وارثان اسلام و انقلاب دانست و اظهار داشت: آزادگان عزیز ما روزها و ایام طولانی را در بدترین شرایط در اردوگاه های عراق سپری کردند.

وی افزود: قدر آزادگان که گنجینه های ناب امروز کشورمان هستند را باید بدانیم و قدردان ایثارگری ها، رشادت ها و ازخودگذشتگی های این افتخارآفرینان ایران اسلامی باشیم.

فرهنگ دوران اسارت در دل آزادگان نهفته است

الهام خان بیکی با بیان اینکه در دل آزادگان فرهنگ دوران اسارت نهفته است، گفت: فرهنگ دوران اسارت آزادگان امروز باید به قلم، صدا و تصویر کشیده شود تا به نسل های آینده ایران اسلامی انتقال داده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه ثبت وقایع اسارت پلی از اردوگاه های عراق به شهرهای کشور اسلامی ما است، خاطرنشان کرد: این پل با همکاری و یاری آزادگان عزیز و شما مدیران و مسئولان ایران اسلامی حفظ خواهد شد و راه روشنی برای آیندگان کشورمان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کردکوی دارای ۳۹ آزاده است که ۳۶ نفر از آنان در قید حیات و سه نفر از آنان به دیدار حق شتافتند، افزود: میزان اسارت آزادگان ما در شهرستان کردکوی از دو سال تا بالای ۱۰ سال است.

خان بیکی بیان کرد: ان شاءالله که صبوری یادگاران دفاع مقدس و روزهای آتش و خون را ارج نهیم و خدایی ناکرده پای غفلت بر روی آن نگذاریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.