1398-05-19 13:33
1746
0
64883
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی:

خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند/ برگزاری برنامه های متنوع بمناسبت سالروز ورود آزادگان در کردکوی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی با بیان اینکه شهرستان کردکوی ۳۹ آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، ادامه داد: ۳ تن از آزادگان به رحمت خدا رفتند که ۳۶ آزاده در شهر کردکوی و روستاهای آن سکونت دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ الهام خان بیکی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی ذر نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کردکوی اظهار داشت: خبرنگاران باید شجاع و نترس باشند و در عین حال در تهیه و تولید خبر صداقت داشته باشند.

خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند

وی افزود: اگر خبرنگاران با درایت و صداقت در بسیاری از مشکلات و معضلات ورود پیدا نکنند، مشکلی حل نخواهد شد.

خان بیکی بیان کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و باید صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی گفت: کارگروهی با موضوع سالروز ورود آزادگان با حضور معتمدین، روسای دستگاههای فرهنگی و معاون فرماندار در فرمانداری شهرستان کردکوی برگزار شد.

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی بمناسبت سالروز ورود آزادگان در کردکوی

وی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی بمناسبت سالروز ورود آزادگان در شهرستان کردکوی خبر داد و افزود: حضور خانواده های آزادگان در برنامه تئاتر در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیدار با آزادگان از جمله های برنامه های سالروز ورود آزادگان در شهرستان کردکوی است که در آستانه این مناسب بزرگ انجام شده است.

خان بیکی به برگزاری دو مراسم متمرکز در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ مردادماه بمناسبت سالروز ورود آزادگان در شهرستان کردکوی اشاره کرد و افزود: همایش پاسداشت آزادگان با حضور آزادگان و خانواده های آنان در تالار گلریزان کردکوی و غبارروبی گلزار شهدای کردکوی دو برنامه مهم در سالروز ورود آزادگان به میهن است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی تصریح کرد: در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای شهر کردکوی بیاد و نام سه تن از آزادگانی که فوت شدند سه کبوتر آزاد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بنر منقوش به تصاویر آزادگان شهرستان کردکوی در سطح شهرستان کردکوی نصب خواهد شد تا مردم شریف کردکوی با این دسته از ایثارگران و افتخارآفرینان میهن اسلامی آشنا شوند.

شهرستان کردکوی ۳۹ آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است

خان بیکی با بیان اینکه شهرستان کردکوی ۳۹ آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، ادامه داد: ۳ تن از آزادگان به رحمت خدا رفتند که ۳۶ آزاده در شهر کردکوی و روستاهای آن سکونت دارند.

وی تصریح کرد: ۳۱ آزاده شهرستان کردکوی متعلق به ارتش و ۸ آزاده متعلق به بسیج و سپاه است.

خبرنگاران بنیاد شهید را مورد حمایت و عنایت خود قرار دهند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی با عنوان اینکه خبرنگاران بنیاد شهید را مورد حمایت و عنایت خود قرار دهند، تأکید کرد: خبرنگاران عملکرد بنیاد شهید و سایر ادارات را به خوبی رصد و بررسی کرده و اگر از جانب بنیاد شهید و سایر ادارات شهرستان کوتاهی صورت گرفت، تمامی کوتاهی های بعمل را به چالش بکشند.

وی ضمن قدردانی از عملکرد خبرنگاران شهرستان کردکوی، ابراز داشت: خبرنگاران گرانقدر برنامه های تمام اداراتی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان فعالیت دارند را به خوبی پوشش دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.