1398-02-10 17:57
1111
0
62901
امام جمعه کردکوی:

مسئولان استانی تدابیری جدی تری برای کاهش ورودی سیلاب گرگانرود به قره سو اتخاذ کنند/ فکری برای کشت دوم کشاورزان آسیب دیده کنید

امام جمعه کردکوی گفت: مدیران استانی تدابیر و تمهیداتی در فراهم سازی بسترهای لازم برای کشت دوم کشاورزان آسیب دیده در نظر بگیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت الاسلام شاعری ضمن قدردانی از تمامی نیروهای جهادی و مردمی، نظامی، بسیجی، انتظامی و مدیران استانی و شهرستانی در مهار سیلاب و امداد رسانی به سیل زدگان گفت: مدیران استانی تدابیر و تمهیداتی در فراهم سازی بسترهای لازم برای کشت دوم کشاورزان آسیب دیده در نظر بگیرند.

وی افزود: بر همه مدیران اعم از شهرستانی و استانی فرض است تدابیری جدی تری در جهت کاهش ورودی سیلاب رودخانه گرگانرود به رودخانه قره سو اتخاذ کنند تا باعث تسریع خروج سیلاب از اراضی کشاورزی شود.
 
امام جمعه شهرستان کردکوی اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا دهقانان بتوانند با کشت دوم خود قسمتی از خسارات و کاهش درآمدهای زندگی خود را جبران نمایند.
 
شاعری همچنین بر ضرورت تدارک و ارسال امکانات و تجهیزات لایروبی به منطقه را برای برون رفت از مسائل و مشکلات ناشی از طغیان رودخانه تأکید کرد.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.