1393-09-03 11:12
3978
0
6222

آموزش طرح پیشگیری از معلولیت به دانش آموزان در کردکوی + تصاویر

طرح آموزش پیشگیری از معلولیت ویژه دانش آموزان دبیرستانی توسط کارشناسان پیشگیری و اورژانس اجتماعی بهزیستی کردکوی در سطح شهرستان انجام شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، موسی طیبی فر رئیس اداره بهزیستی شهرستان کردکوی این برنامه را در ادامه توافق همکاری مهرماه مدیریت آموزش و پروش شهرستان با اداره بهزیستی کردکوی دانست و گفت: کارشناسان امور پیشگیری و اورژانس اجتماعی بهزیستی هر هفته با حضور در مدارس و دبیرستان ها، از نزدیک با دانش آموزان گفتگو نموده و شروع به آموزش گروهی در مباحث مختلف اورژانس اجتماعی و خط 123 و طرح پیشگیری از معلولیت ها و آگاه سازی و آموزش چگونگی پیشگیری از اعتیاد، می کنند.

نوری مسئول واحد پیشگیری اداره بهزیستی کردکوی، با توجه به اهمیت انجام کار فرهنگی و اطلاع رسانی در مقوله پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ناشی از آن، پیرامون داروهای مخدر و قرص های روانگردان به دانش آموزان آموزش های لازم را ارائه داد.

سپس شمس مسئول امور اورژانس اجتماعی بهزیستی زمینه های مداخله به موقع و تخصصی اورژانس را که در دسترس همگان می باشد، از زوایای مختلف فردی و خانوادگی و اجتماعی تشریح نمود.

در پایان مازندرانی مدیر مرکز مشاوره روشنای کردکوی، مباحث لازم که نیاز به بحث و مشاوره با دانش آموزان بوده را به گفتگوی فردی و گروهی سوق داده و همچنین بروشورهای فرهنگی و پیشگیری با موضوعات مختلف را در بین دانش آموزان توزیع نمود که با مطالعه آنها، کارشناسان به سئوالات مطرح شده توسط دانش آموزان پاسخ های لازم را ارائه نمودند.

1_288

3_198

4_45

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.